رئیس‌جمهور در سفر به استان یزد، ۱۱ طرح انتقال و فوق توزیع این استان را با هدف ایجاد زیرساخت شبکه انتقال انرژی افتتاح خواهد کرد.

افتتاح ۱۱ طرح برق رسانی توسط رئیس جمهور در یزد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی در سفر خود به استان یزد که در روز پنجشنبه ۲۲ دیماه و با همراهی علی‌اکبر محرابیان وزیر نیروی دولت سیزدهم انجام می‌شود، ۱۱ طرح برق‌رسانی استان را افتتاح می‌کند.

تامین برق متقاضیان در استان یزد، افزایش قابلیت اطمینان تامین برق، افزایش ظرفیت ایستگاه‌های فوق توزیع مناطق مختلف استان، کاهش تلفات و کاهش افت ولتاژ در شبکه برق استان برخی از اهداف اصلی احداث این طرح ها است.

پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مزرعه کلانتر با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان در شهرستان میبد، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت رستاق با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان اشکذر و پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت یزدمهر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان مهریز، برخی ازجمله مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح توسط رئیس‌جمهور است که هر یک از آن‌ها دارای دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت ۶۳ به ۲۰ کیلوولت به ظرفیت مجموع ۸۰ مگاولت آمپر، ۱۲ فیدر بار در بخش ۲۰ کیلوولت، ۲ فیدر خازنی و ۲ فیدر برای تولید پراکنده هستند.

همچنین فاز نخست پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت ساغند با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرستان اردکان و پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت شهرستان بهاباد با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان نیز توسط رئیس‌جمهور افتتاح خواهند شد.

علاوه بر این پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت اشنیز و توسعه دو بی‌۶۳ کیلوولت در پست میبد با مشارکت بخش خصوصی، خط ۲۳۰ کیلوولت تغذیه پست ساغند توسط بخش خصوصی، توسعه دو بی‌۶۳ کیلوولت در پست مهریز، دو بی‌۶۳ خط در پست ۶۳ صدوق، خازن‌گذاری ایستگاه‌های خضرآباد و چرخاب و ساخت بی‌های سیار خطوط و پست‌های شهرستان یزد نیز از دیگر طرح‌هایی است که با مجموع اعتبار حدود ۶۷ میلیارد تومان با حضور آقای رئیسی افتتاح می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.