سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل داشت و خدمات رسانی به شهروندان در شرایط خوبی انجام شد.

آمادگی کامل شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نادعلی همزمان با بارش برف در پایتخت به منظور نظارت بر عملکرد سایت های برف روبی به همراه مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا و جمعی از شهرداران مناطق و مدیران ارشد در مناطق شمالی تهران حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش این بازدید ابتدا از بوستان ملت در منطقه سه تهران آغاز شد و نادعلی در حاشیه این بازدید گفت: حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در منطقه سه پایتخت در حال برف روبی بوده و بسیاری از معابر منطقه سه پایتخت باز هستند و هیچ مشکلی مشاهده نشد.

وی افزود: نزدیک به ۲۵ ساعت نیروهای منطقه سه تهران در حالت آماده باش بودند و این موضوع باعث شد هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی نداشته باشیم.

همچنین حمید جوانی شهردار منطقه سه پایتخت گفت: ۸۵ دستگاه سبک و سنگین خودرو در طول شبانه روز مشغول برف روبی و خدمات رسانی هستند و هیچگونه مشکلی نداشتیم.

وی افزود: همچنین یخ زدایی به صورت کامل انجام شده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان تهرانی وجود نداشته است.

در ادامه از سایت برف روبی در منطقه یک تهران بازدید شد و نادعلی گفت: شهرداری منطقه یک تهران آمادگی کامل را برای برف روبی دارد و در ساعات اولیه بارش برف کمی مشکل وجود داشت اما خوشبختانه سریعا معابر اصلی و فرعی بازگشایی شد.

وی افزود: توزیع نیرو و تجهیزات در منطقه یک به خوبی رخ داده است و کاملا شرایط تحت کنترل بوده است و هیچ مسیری مسدود نشد.

مهدی هوشیار معاون امور مناطق شرکت ساماندهی افزود: آمادگی کامل را برای بارش برف داشتیم و از مناطق جنوبی تهران به مناطق شمالی تهران امکانات و نیرو لازم را انتقال دادیم که در نتیجه حاصل این تلاش ها بازگشایی معابر اصلی و فرعی بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین ضمن بازدید از اتاق مانیتورینگ حمل و نقل و ترافیک منطقه یک؛ دو و سه پایتخت اظهار کرد: این مرکز رصد کامل تمامی معابر اصلی را همراه داشت؛ تقریبا مشکل ترافیکی در مناطق شمالی پایتخت نداشتیم.

وی افزود: شهرداری تهران برای برف روبی آمادگی کامل داشته و همین موضوع باعث شد مشکلی رخ ندهد.

براساس این گزارش علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورا از منطقه چهار پایتخت نیز بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی به شهروندان این منطقه نیز در شب برفی پایتخت قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.