مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: با هدف همراهی در راستای حل افت فشار گاز و گرمایش شهروندان برای برگزاری سه نمایشگاه در مشهد از سوخت جایگزین به جای گاز استفاده خواهد شد.

استفاده از سوخت جایگزین به جای گاز در ۳ نمایشگاه مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد سعید صیفی با اشاره به برگزاری ۳ نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صوتی و تصویری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش از عصر امروز ۲۷ دی ماه درمحل سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: با توجه به برودت هوا و بروز افت فشار گاز در استان‌های مختلف از جمله شهر مشهد، شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در راستای همراهی و مساعدت با شرایط موجود و کمک به جبران بخشی از افت فشار گاز به وجود آمده، نسبت به قطع گاز مصرفی فضاهای موجود اداری و سالن‌های نمایشگاهی خود و استفاده از سوخت جایگزین برای گرمایش این فضاها اقدام کرده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه پرمخاطب لوازم خانگی با حضور مدیران حوزه‌های مختلف دولتی و خصوصی و شهروندان و بدون بروز هرگونه مشکلی در بخش گرمایشی سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی با استفاده از سوخت جایگزین به جای گاز شبکه سراسری، عصر امروز افتتاح خواهد شد و مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

صیفی افزود: این نمایشگاه‌ها در سالن‌های فردوسی، عطار و مفاخر و در فضایی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع، به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.