مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی فراخوان برگزاری سومین رویداد ملی «شکوه مادری» را منتشر کرد.

اعلام فراخوان سومین رویداد ملی «شکوه مادری»

به گزارش قدس خراسان، به نقل از آستان نیوز، این مرکز با همکاری کانون‌های بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در سراسر کشور و با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو، برای سومین سال رویداد ملی «شکوه مادری» را برگزار و از ۱۸ مادر برگزیده تجلیل خواهد کرد.

مهلت ثبت نام تا ۵ بهمن ماه

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «فرزندآوری، مجاهدتی بزرگ» در سراسر کشور منتشر شده و ثبت نام مادران نمونه در این رخداد تا پنجم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فاطمه دژبرد افزود: این رویداد که با هدف ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود شامل سه بخش است، بخش نخست مربوط به ثبت نام از مادران جوان کمتر از ۴۰ سال و فعال اجتماعی، فرهنگی و علمی است که دارای حداقل ۳ فرزند هستند.

وی افزود: بخش دوم به ثبت نام مادران عضو شبکه شکوه مادری اختصاص دارد که در فاصله برگزاری دوره اول تا سوم این رویداد، صاحب فرزند چهارم و بیشتر شده باشند اختصاص دارد و بخش سوم نیز شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن فعالان و حامیان جمعیت معرفی می شوند.

تجلیل از ۱۸ مادر نمونه

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در ادامه گفت: در سومین رویداد «شکوه مادری» از ۱۸ مادر نمونه تجلیل خواهد شد و همچنین، مادرانی که فرزندشان در دوره برگزاری سومین دوره این رویداد متولد شده و برای آنها نام‌های «رضا» یا «معصومه» را انتخاب کنند نیز به قید قرعه جوایزی دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، علاقه مندان به شرکت در این رویداد ملی می توانند با مراجعه به سامانه shokohmadari.razavi.ir ثبت نام و اطلاعات خود را درج کنند.

دژبرد همچنین درباره برخی موضوعات و شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره برخی امتیازات اعطایی به شرکت کنندگان در این طرح، تاکید کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی درباره رویداد شکوه مادری صرفا از طریق سامانه اعلامی و کانال های ارتباطی رسمی این رویداد انجام خواهد شد و لازم است علاقه مندان به شرکت در این دوره، ضمن بی توجهی به برخی شایعات، اطلاعات دقیق را صرفا از طریق مراجعه به این سامانه و یا تماس با شماره های اعلامی در سامانه دریافت کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.