سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه برنامه اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فاقد ارزش عملیاتی است، گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌دانند که عمق نفوذ مردمی سپاه در ایران و منطقه به نحوی است که این حرکات ایذایی هیچ خدشه و خللی در همت و مقاومت این نهاد بزرگ و انقلابی ندارد.

برنامه کشورهای اروپایی در تروریست خواندن سپاه پاسداران فاقد ارزش عملیاتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، سیدنظام الدین موسوی در واکنش به مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این مواضع اتحادیه اروپا نمایشی، تبلیغاتی و فاقد ارزش راهبردی است، کما اینکه در گذشته آمریکایی‌ها نیز چنین مصوبه را داشته و به زعم خود، سپاه پاسداران را نیروی تروریستی اعلام کردند، اما آنچه تاکنون مشهود بوده است، این چنین اقدامات نمایشی و تبلیغاتی بوده و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌دانند که عمق نفوذ مردمی سپاه پاسداران در ایران و منطقه به نحوی است که این حرکات ایذایی هیچ خدشه و خللی در همت و مقاومت این نهاد بزرگ و انقلابی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: به ذهن می‌رسد که این مواضع اتخاذ شده توسط پارلمان اروپا، یک نوع تشفّی آلام درونی خودشان درباره پیروزی‌های بزرگی است که جبهه مقاومت و محور مقاومت در منطقه و جاهای مختلف داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دنیا و منطقه به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مقابله با تروریسم شناخته می‌شود، در داخل ایران این نهاد انقلابی در مقابله با گروهک‌های تروریستی متعددی که در داخل ایران حضور داشتند، ایفای نقش کرده است همچنین سپاه در حوزه منطقه‌ای بزرگترین دشمن تروریست‌ها بوده است از طرفی عظیم‌ترین دستگاه‌های تروریسم بین المللی از جمله داعش و القاعده توسط سپاه به زانو درآمدند. این اقدامات سپاه، چیزی نیست که از چشم جهانیان و مردم آزاده دنیا پوشیده بماند بنابراین این مواضع و اقدامات اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فاقد ارزش عملیاتی است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ سیاسی نیز تبعاتی برای اروپایی‌ها خواهد داشت. هر اقدامی که اروپایی‌ها در این زمینه صورت دهند، به طور قطع با واکنش قاطع مجلس شورای اسلامی مواجه خواهد شد و براساس برآوردی که از فضای مجلس صورت گرفته است، این آمادگی در سطح بالا وجود دارد که اگر کوچکترین حرکت و اقدامی در این زمینه توسط پارلمان اروپا صورت بگیرد، مجلس شورای اسلامی مصوبه قاطع و متقابلی در برابر آن‌ها خواهد داشت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران محدوده عملیاتی در کشورهای اروپایی و غربی ندارد، اما آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به واسطه خوی تجاوزگری و سلطه طلبی در اقصا نقاط دنیا از جمله منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا حضور داشته و دخالت می‌کنند؛ بنابراین با توجه به جغرافیای ایران، نیروهای نظامی، امنیتی و جاسوسان آمریکا و اروپا در این منطقه برای سپاه و نیروهای نظامی و امنیتی ایران در دسترس‌تر خواهند بود و با مصوبه متقابلی که مجلس شورای اسلامی خواهد داشت، فضا به طور قانونی باز خواهد شد که با این عناصر برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.