استقلال و سپاهان در نیمه نخست دیدارشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی بدون گل سپاهان و استقلال در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین، سپاهان و استقلال امرو از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپاهان صفر - استقلال صفر

گل‌ها: -

کارت زرد: صالح حردانی (استقلال، دقیقه ۲۳)، ریکاردو ساپینتو (استقلال، دقیقه ۲۳)، شهریار مغانلو (سپاهان، دقیقه ۳۶)

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۸: ارسال بلند فرشاد احمدزاده به پشت مدافعان استقلال روی سر امید نورافکن فرود آمد که ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۱۳: کوین یامگا با یک استارت تند و تیز از میانه میدان، تمام مدافعان سپاهان را از پیش رو برداشت و با پیام نیازمند تک به تک شد اما دروازه‌بان سپاهان در این صحنه موفق شد شوت یامگا را مهار کند.

دقیقه ۳۱: ارسال تند و تیز رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه استقلال در میانه راه به ارسلان مطهری برخورد کرد تا به سمت دروازه علیرضا رضایی کمانه کند اما این توپ با خوش‌شانسی استقلالی‌ها به دیرک برخورد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.