پیشکسوت استقلال معتقد است که خط هافبک آبی‌ها باید ترمیم شود و موقعیت‌های بیشتری در طول مسابقه بیافریند.

اکبرپور: استقلال اتفاقی موقعیت می‌سازد و باید در خط میانی تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا اکبرپور درباره شکست ۲ بر یک استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: استقلال برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند، نباید این بازی ۶ امتیازی را می‌باخت. با این حال دیدیم داور در دقیقه ۹۶ یک پنالتی گرفت و استقلال شکست خورد. تصمیم‌گیری داوران در قبال صحنه‌ها متفاوت است و نمی‌دانم داور چگونه در دقیقه ۷۹ به محبی (بابت تمارض برای گرفتن پنالتی) اخطار داد.

از تصمیمات داوران متعجب می‌شوم
وی با انتقاد از برخی کارشناسان داوری فوتبال ایران اظهار داشت: امیدوارم کارشناسان داوری به‌درستی درباره تصمیمات داور اظهار نظر کنند. اگر داور پنالتی سپاهان را اعلام نمی‌کرد، برخی کارشناسان می‌گفتند ادامه بازی درست بود و حالا که پنالتی گرفته،‌ می‌گویند او باید پنالتی می‌گرفت! ما که سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ایم، متعجب مانده‌ایم که کدام صحنه‌ها پنالتی است!

استقلال خیلی بهتر از دیدار با تراکتور بود
پیشکسوت استقلال با تمجید از طلایی‌پوشان اصفهانی تصریح کرد: سپاهان مدعی قهرمانی است و بازیکنان و مدیریت خوبی دارد. بازی کردن در خانه این تیم دشوار است، اما تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، بازی در خانه یا خارج از خانه نباید فرقی داشته باشد. استقلال بازی خوبی ارائه کرد و نسبت به دیدار با تراکتور در لیگ برتر خیلی بهتر بود. با این حال تیم باید اینقدر توانا باشد که با شرایط فنی نتیجه بگیرد.

استقلال به‌صورت اتفاقی موقعیت می‌سازد و باید در خط میانی تقویت شود
اکبرپور در مورد نقاط ضعف تیم ریکاردو ساپینتو خاطرنشان کرد: استقلال در خطوط دفاع و هافبک مشکل دارد و باید در خط میانی تقویت شود. تیم موقعیت‌هایی به‌صورت اتفاقی به دست می‌آورد و دیدیم یامگا فرصت خوبی داشت که از ‌آن استفاده نکرد.

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

یک مدعی قهرمانی باید از راه‌های مختلف موقعیت ایجاد کند
وی با بیان اینکه استقلال فرصت‌هایی برای گلزنی آفرید، عنوان کرد: یک مدعی قهرمانی باید از ارسال‌ها و پاس‌های در عمق بتواند موقعیت‌های زیادی ایجاد کند و به‌راحتی پشت محوطه جریمه حریف بیاید. تیم در اواخر نیمه دوم صاحب موقعیت می‌شد، اما باید این شرایط را از ابتدا داشته باشد.

استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاده اما هنوز فرصت دارد
پیشکسوت استقلال درخصوص افزایش فاصله آبی‌ها از صدر جدول لیگ برتر بیان کرد: در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد و تیم‌های زیادی را دیدیم که قهرمان نیم‌فصل شدند اما در ادامه نزول کردند. استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاده اما به این تیم امیدوار هستیم. به نظرم این تیم می‌تواند برگردد و قهرمان شود. تیم‌های بالاتر از استقلال با هم بازی دارند و امتیازاتی از دست می‌دهند. استقلال اما دیگر نباید به این راحتی امتیاز از دست بدهد.

نمی‌توان ساپینتو را تغییر داد
اکبرپور درباره اعتراض مجدد ساپینتو به داوری در دیدار با سپاهان به تسنیم گفت: او جنب‌وجوش زیادی دارد. اگر چنین مربی پُرتحرکی، خارجی هم باشد، همه داوران روی او تمرکز می‌کنند. ساپینتو را نمی‌توان تغییر داد و نمی‌توانیم از او ایراد بگیریم. سرمربی استقلال می‌داند اگر اخراج شود و کنار زمین نباشد، به تیم خودش ضربه می‌زند. من دوست دارم مربی باجنبه باشد، کارش را در تمرین انجام بدهد و در طول مسابقه فقط نکات فنی را گوشزد کند، البته قضاوت داوران هم باعث اعتراض مربیان می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.