جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار توافق گروه‌های فلسطینی بر سر یک «راهبرد ملی واحد» برای مقابله با کابینه افراطی رژیم صهیونیستی شد.

حماس: فلسطینی‌ها بر سر «راهبرد ملی واحد» برای مقابله با کابینه نتانیاهو توافق کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی برکه، رئیس اداره روابط ملی حماس در سخنانی بر راه اندازی مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی به رژیم صهیونیستی نسبت به قتل و کشتار فلسطینی‌ها در کرانه باختری و هتک حرمت مسجدالاقصی با هدف برنامه ریزی برای تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس اسلامی هشدار داد.

برکه همچنین از همه گروه‌ها و جناح‌های ملی و اسلامی فلسطین و رهبری سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) خواست هرچه سریع‌تر صفوف فلسطینی‌ها را متحد کرده و به اجرای بیانیه الجزایر متعهد شوند و همچنین بر سر راهبرد واحد ملی فلسطین برای مقابله با رژیم اشغالگر و شهرک‌سازی‌های آن با هدف یهودی سازی قدس توافق کنند.

وی همچنین تاکید کرد که حماس بر ضرورت فعال کردن همه اشکال مقاومت در کرانه باختری اشغالی تاکید دارد.

علی برکه در ادامه از کشورهای عربی و اسلامی خواست که در زمینه مقابله با کابینه تندرو رژیم صهیونیست و اعضای تندرو آن نقش فعال و موثری را ایفا کنند.

وی همچنین بر ضرورت توقف روند عادی سازی روابط با اسرائیل و قطع تمامی روابط با این رژیم تاکید کرد.

وی هشدار داد: روند عادی سازی و ارتباط با رژیم صهیونیستی، دولت اشغالگر را به ادامه تروریسم و تجاوز به مردم، سرزمین و مقدسات ما تشویق می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.