سخنگوی شورای شهر مشهد با بیان اینکه جواد اصغری با اکثریت آرا به عنوان سرپرست انتخاب شد، تکمیل و تقدیم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری را مهمترین اولویت کاری وی برشمرد.

بودجه شهرداری اولویت اصلی سرپرست شهرداری

موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای شهر مشهد در گفت و گو با قدس خراسان اظهار کرد: صبح امروز در جلسه فوق العاده شورای شهر مشهد با حضور همه اعضا برای تعیین سرپرست جدید شهرداری، جواد اصغری با اکثریت آرا به عنوان سرپرست انتخاب شد.


سخنگوی شورای شهر مشهد با بیان اینکه تلاش ما این بوده که یکی از نیروهای متخصص داخل مجموعه شهرداری برای این کار انتخاب شود، افزود: مدت حکم سرپرستی سه ماهه است‌.

وی تصریح کرد: اولویت کاری مشخص شده برای آقای اصغری، در مرحله اول تکمیل و تقدیم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مشهد است که برای ما بسیار مهم است.

حاجی بگلو با تاکید بر اینکه پیگیری مسائل مربوط به کارکنان و توجه به مشکلات کارکنان شهرداری یکی از جدی ترین نیازهای فعلی بوده که نیازمند ساماندهی مدیریت اجرایی در شهرداریست، گفت: دیگر اولویت کاری سرپرست شهرداری توجه جدی و روی زمین نماندن وظایف اصلی شهرداری در دو رویداد مهم دهه مبارک فجر و استقبال از بهار است که نمود خدمات مدیریت شهری در هر سال بوده است.

گفتگو: نوید زنده‌روحیان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.