رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که از طریق پخش زنده اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی کرده بود، خبر داد.

دردسر ارتباط عاشقانه اینستاگرامی برای تازه داماد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و گفت:‌ چندی پیش مردی جوان با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی‌اش اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت او به خصوص در نزد خانواده همسرش شده‌اند.

وی با اشاره به اظهارات این مرد جوان گفت: شاکی در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت:‌ مدتی بعد از آشنایی بنده با نامزدم، فردی ناشناس درفضای مجازی مرا تهدید کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر خواهد کرد. من اهمیتی به این موضوع ندادم تا اینکه در شب عروسی‌ام یک صفحه جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد و این صفحه در یک پخش زنده و به اصطلاح لایو اینستاگرامی تمام تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند، گفت:‌ ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

معظمی گودرزی افزود:‌ کارشناسان پلیس فتا با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی این فرد را که یک زن جوان بود، در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد پس از حضور در پلیس فتا ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف باز کرد و گفته که مدت زیادی در فضای مجازی با شاکی ارتباط عاشقانه داشته اما وی بعد از مدتی با شخص دیگری ازدواج کرد و این زن هم برای تلافی و انتقام از وی در شب عروسی آنها دست به انتشار تصاویر خصوصی که شاکی قبلا برایش ارسال کرده بود، زده است.

به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.