رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی گفت: اکنون وضعیت ترددها در مرز دوغارون به حالت عادی بازگشته است و مشکلی برای رفت‌وآمدها وجود ندارد.

وضعیت ترددها در مرز دوغارون به حالت عادی بازگشته است

به گزارش قدس خراسان، احمد زمانیان یزدی با اشاره به وضعیت کنونی ترددها در مرزهای استان اظهار کرد: اکنون وضعیت ترددها در مرز دوغارون به حالت عادی بازگشته است و مشکلی برای رفت‌وآمدها وجود ندارد.روزانه حدود ۲۸۰ خودرو از این مرز خارج و همین تعداد نیز وارد می‌شوند.


رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی درباره سایر مرزهای استان نیز گفت: در مرزهای لطف‌آباد و سرخس خودروها حدود سه‌چهار روز خواب دارند. از علل این موضوع نیز این است که ساعت کاری ‌ترکمنستانی‌ها با ما هم‌خوان نیست. همچنین برخی خودروها باید بار خود را در مرز تحویل کامیون‌های ترکمنستانی دهند که همین موضوع بر افزایش زمان خواب خودروهای ترانزیتی اثر گذاشته است. در کنار این، حجم مبادلات با ترکمنستانی‌ها نیز بیشتر شده و این موضوع نیز دلیل دیگری است که به افزایش ساعت خواب کامیون‌ها منجر شده است. البته این حجم توقف قابل اغماض است.


وی با اشاره به وعده وزارت راه مبنی بر ترانزیت ۱۰ میلیون تن کالا توسط روسیه و از مسیر ایران بیان کرد: این موضوع انجام نشده و تقریبا ۲ ماه هم بیشتر تا پایان سال نمانده است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.