سرپرست شهرداری مشهد گفت: دارایی هر سازمان منحصر به امکانات و تجهیزات، ماشین‌آلات و ساختمان و اموال نیست بلکه سرمایه‌های انسانی هستند و عرایض بنده براساس مطالعات میدانی و کتابخانه‌ای است.

دارایی هر سازمان منحصر به امکانات و اموال نیست بلکه سرمایه‌های انسانی هستند

به گزارش قدس خراسان، جواد اصغری در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می‌کنم که به مجموعه شهرداری و بدنه اعتماد کردند؛ نشانه آن نیز مصوبه‌ای است که کار را راحت کرده و امیدوارم که ما پاسخگوی اعتماد آنان باشیم و با تلاش بیشتر به کمک و یاری همکاران جواب مناسبی بدهیم.


سرپرست شهرداری مشهد بیان کرد: اولین وظیفه ما این است پیگیر جبران زحمات در مجموعه ابرسازمان شهرداری باشم. هم‌اکنون در ۲ ماه پایانی سال هستیم و فصل ثمره گرفتن از زحمات و خدمات است و مدیران توانمندی در شهرداری مشغول خدمت هستند. از دلایلی که انگیزه داشتم برای قبول مسئولیت، وجود همین خدمتگزاران توانمند بود.



وی اضافه کرد: خواهش دارم در تصویب بودجه سال آینده، دهه مبارکه فجر و تامین منابع و درآمد مصوب در بودجه و مصارف آن و استقبال از بهار به عنوان شاخصه مشهد با همان توان قبلی فعالیت کنید.



اصغری افزود: سابقه دوستی بنده با ارجایی بیش از ۲۰ سال است؛ ایشان مدیر توانمند و انقلابی هستند و بنده به سهم خود از تلاش و زحمات ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.