رامین جهانی از تولید سرود و نماهنگ «سلام یا زهرا» خبرداد و اظهار داشت: این سرود که با ملودی سرود سلام فرمانده می‌باشد، با حضور ۶۰ نفر از دختران گروه سرود کشوری آوای حرم تولید شده است.

نماهنگ «سلام یا زهرا» با نوای دختران آوای حرم منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، رامین جهانی مسئول گروه سرود کشوری آوای حرم، از تولید سرود و نماهنگ «سلام یا زهرا» خبرداد و اظهار داشت: این سرود که با ملودی سرود سلام فرمانده می‌باشد، با حضور ۶۰ نفر از دختران گروه سرود کشوری آوای حرم با هدایت و آموزش سه نفر از مربیان گروه، اکرم السادات حسینی، منیژه ساعی، مرضیه بیات تهیه و تولید شد.

سرپرست گروه سرود کشوری آوای حرم افزود: این سرود با موضوع وصف کمالات حضرت زهرا (س)، حفظ حجاب و دفاع از دین و پیروی از رهبری و اطاعت از ولایت آماده شده است. و نماهنگ این اثر در میدان ولیعصر عج، ایستگاه مترو ایوان انتظار تصویربرداری و از شبکه‌های صداوسیما پخش شده است.

وی بیان کرد: اولین رونمایی از این اثر در روز ولادت حضرت زهرا (س) در میدان امام حسین (ع) انجام شد و پس از استقبال گسترده مردم و مخاطبان در فضای مجازی بصورت گسترده نشر پیدا کرده است.و در برنامه‌های مختلف اجرا شده است.

جهانی ادامه داد: این اثر با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و قرارگاه فرهنگی سپاه ناحیه سلمان فارسی تولید شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.