عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به مطرح شدن نام رضا عنایتی و ساکت الهامی برای سرمربیگری به جای ریکاردو ساپینتو در این تیم واکنش نشان داد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: «ساپینتو» در زمین نقص دارد/ در جریان قرارداد قایدی به یورو نبودم!

به گزارش قدس آنلاین، محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره سفر علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه به امارات، اظهار کرد: فتح الله زاده امروز به امارات می رود. با توافقات اولیه که برای مهدی قایدی بوده، امیدواریم با باشگاه او در امارات (شباب الاهلی) به توافق برسیم. همچنین قرار است آقای فتح الله زاده با گابریل پین -دستیار سابق فرهاد مجیدی در استقلال- صحبت کند.

وی افزود: برای «میلیچ» (بازیکن سابق استقلال که از این تیم مطالبه دارد) هم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. با او صحبت شده است. بخشی از پول قرار است به او پرداخت بشود و بقیه هم در قسط های مختلف به حساب میلیچ واریز می شود. فتح الله زاده پول نقد به امارات نمی برد. سعی می کنیم از اینجا به حساب میلیچ پول بفرستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه تا روز ششم بهمن باز بشود.

مومنی همچنین در واکنش به قراداد مهدی قایدی با استقلال که در زمان مصطفی آجورلو به یورو بسته شده بود، تاکید کرد: من در جریان نبودم. قایدی بازیکن بزرگی است و می تواند به ما کمک کند.

وی درباره اینکه قرارداد قایدی در حدود ۳۶ میلیارد تومان است، گفت: باشگاه بزرگ، بازیکنان بزرگ هم نیاز دارد!

مومنی در خصوص اینکه فقط بازیکنان دو تابعیتی می توانند قراردادشان را به یورو امضا کنند، اظهار کرد: من در جریان نیستم.

عضو هیات مدیره استقلال در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال برکناری ریکاردو ساپینتو از سرمربیگری این تیم، تصریح کرد: سرمربی ما دارد کارش را می کند. بیشتر این حرفها حاشیه است. جو رسانه ای علیه ساپینتو است. او در زمین نقص هایی دارد که سعی می کنیم آن را برطرف کنیم.

مومنی در خصوص اینکه منظورش چه نقص هایی است؟ گفت: ساپینتو بازیکنانی می خواهد که سعی می کنیم آنها را جذب کنیم.

وی مطرح شدن نام رضا عنایتی و ساکت الهامی برای سرمربیگری در استقلال به جای ساپینتو را «گمانه زنی» دانست و ادامه داد: ساپینتو فعلا بر مسند کار است و به کارش ادامه می دهد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا برای حمایت از ساپینتو نمی گویید او تا آخر فصل سرمربی است؟ گفت: هست دیگر. فعلا هست. در آخرین جلسه ای که داشتیم تمام و کمال از او حمایت کردیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.