درحالی‌که مرکز اعتدال در عربستان سعودی ادعا می‌کرد که آشوب‌ها در ایران جنبشی بدون سر و فاقد ایدئولوژی است، اما در سطح عملیاتی تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای به صف شده‌اند!

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی

به گزارش قدس آنلاین، اواخر بهمن سال ۹۶ درست چند هفته پس از پایان اغتشاشات دی‌ماه در چند شهر؛ نیما زم مدیر کانال تروریستی آمد نیوز در یک شبکه ماهواره‌ای ضدانقلاب حاضرشده و درباره شکست زمستان داغ ترامپ می‌گوید که شکست زمینه پیروزی در آینده است؛ اما واقعیت آن است که امروز زور ما به حکومت نمی‌رسد، مجری برنامه می‌پرسد پس چگونه می‌توان به جنگ نظام رفت؟ زم لبخند زده و می‌گوید باید «موکل» بگیریم! این عنصر تروریستی ادامه می‌دهد که اگر کفالت سیاسی به قدرت‌های ماورا طبیعی بدهیم می‌توانیم در جنگ آینده پیروز شویم. این قدرت ماورایی در افرادی چون حلقه کیهانی و دراویش گنابادی وجود دارد.

مصاحبه نیما زم باعث تمسخر او در محافل ضدانقلاب می‌شود، برخی می‌گویند که زم دچار افکار مالیخولیایی شده و برخی دیگر او را رمال می‌خوانند، آن روزها وضعیت جالبی پیش‌آمده بود درحالی‌که تا مدتی قبل مدیر کانال آمد نیوز به‌صورت علنی ترویج مبارزه مسلحانه کرده و در کانال خود آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و اسلحه دست‌ساز می‌داد حالا می‌گوید تنها با رمالی و جن‌گیری می‌توان آشوب‌ها را پیش برد.

کار به‌جایی می‌رسد که عبدالکریم سروش که خود ترویج گر افکار شیطانی است علیه زم واکنش نشان داد، سروش در یک سخنرانی در آمریکا که بخشی از آن از شبکه بی‌بی‌سی پخش شد با عصبانیت خبر از ظهور پیامبران دروغین میان ضدانقلاب داده و می‌گوید برخی می‌خواهند انقلاب آینده در ایران را از وضعیت سکولاریستی خارج کنند. دعوای شدید میان محافل ضدانقلاب بر سر جادوگری باعث شد یکی از روزنامه‌ها در سرمقاله خود بنویسد که در شیطان علیه شیطان قیام کرده است!

فیلم/ ادعای عجیب معدوم نیما زم درباره ارتباط با شیاطین

بازار مکاره رمال‌ها در برلین!

زمستان سخت ترامپ باوجود تحرکات تروریست‌ها، اوباش و جن‌گیرها برای مردم ایران به پایان رسیده و ضدانقلاب در آن سال نتوانست به اهداف شیطانی خود برسد، بعدها مشخص شد که استفاده از چنین طرح‌هایی از درون یک اتاق فکر امنیتی بیرون آمده است. پروژه «استارگیت» که توسط پنتاگون اداره می‌شد و نیز طرح «شعله اجاق» توسط سازمان سیا ازجمله طرح‌هایی بود که روی استفاده از انرژی‌های ماورا طبیعی برای شنود و رصد استفاده‌شده و بخش ناقص و فکاهی آن به دست ضدانقلاب رسیده بود.

اما نزدیک به پنج سال پس‌ازآن ماجراهای عجیب‌وغریب، باردیگر لشگرشیادان پس از شکست خیابانی دست به دامن جن‌گیرها و رمال‌های سیاسی شده‌اند تا با دادن تنفس مصنوعی به اغتشاشات یک لاشه متعفن را دوباره زنده کنند؛ اما این وضعیت چرایی خاصی داشته و ازنظر روانشناسی و اجتماعی نکات قابل تاملی در خود دارد.

پروژه اغتشاشات با رمز ژینا در ابتدا با اشاره سازمان سیا و تحرک شبکه فحشا در چند محله به مروربه حرکت درآمده (شیوه آتش‌فشانی) و مدتی بعد به تروریست‌های تکفیری و کمونیست‌های ارتجاعی پیوند خورد، هدف سازمان‌های اطلاعاتی آن بود که گدازه‌های این اغتشاشات به‌مرور سرریز کرده و غبار حاصل از این حرکت امکان پیش‌بینی آن را سلب کند. ازاین‌رو این اغتشاشات فاقد طبقه سیاسی بود.

ژینا رمز عملیاتی بود که با تکیه‌بر انقلاب جنسی سعی داشت اقدامات ضد فرهنگی خود را به لایه امنیتی و رسانه‌ای پیوند بزند؛ در این پروژه زنان، گعده‌های صنفی (چون دانشجویان) و اتحادیه‌های سندیکالیستی (کارگران) نقش اصلی را بازی می‌کرد. این مثل براندازی با شبکه‌سازی و عملیات رسانه‌ای سعی داشت گسل‌های اجتماعی را سیاسی کند و با شلیک نرم به معیشت آن را به‌سوی اعتراضات خیابانی و اعتصابات اجباری سریالی هدایت کند.

ازلحاظ محتوایی و رفتاری نیز اغتشاشات اخیر رادیکال، بی پرنسیپ و بدون طبقه ارزیابی شده است، بنابراین ازنظر هویتی فاقد روح بوده و مانیفستی از خود برجا نگذاشته است؛ این سرگردانی سیاسی و اجتماعی باعث شد که اغتشاشات پس از فروکش کردن امواج کوتاه برد به حالت سرگردان درآمده و به‌مرور محو گردد. شبکه مادر آشوب نیز مجبور شد خیلی زود محوشده و خود را دچار اغمای زودرس کند. گفته‌شده است که آمریکایی‌ها در ارزیابی خود اعلام کرده‌اند که این پروژه شکست قطعی خورده است.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

اعتراف آمریکایی‌ها به شکست اغتشاشات محله محور در ایران

البته این وضعیت مشابه سال ۹۶ است، در آن سال در حالی که قرار بود به تعبیر معدوم نیما زم، نظام به نقطه‌جوش برسد، به‌یک‌باره همه‌چیز ازدست‌رفته و ضدانقلاب دست به دامن رمالان شد؛ این بار نیز همین شرایط دوباره تکرار شده است! روز گذشته انتشار یک ویدئو عجیب در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

در این کلیپ جند دقیقه‌ای فردی مدعی شده است که روح مهسا امینی را احضار کرده است، در بخشی از این ویدئو که در رسانه‌های ضدانقلاب بازتاب یافته فردی رمال بانام داوود فرید ساکن کشور آلمان مدعی شده است که روح مرحوم امینی را احضار کرده است، در بخشی از این ویدئو فکاهی و عجیب امینی به اغتشاش‌گران می‌گوید که او کارش را انجام داده و حالا نوبت عناصر ضدانقلاب است که راه او را ادامه بدهند!

فیلم/ ادعای رمال مقیم آلمان در احضار روح مرحوم مهسا امینی

داوود سوری ازجمله افرادی است که در سال‌های اخیر از کشور خارج‌شده و با استفاده از ترفندهایی چون هیپنوتیزم مدعی ارتباط با ارواح است و از این طریق یک فرقه اینترنتی نیز راه انداخته است، البته این ضدانقلاب خارج نشین تنها فردی نیست که این روزها بازار مکاره‌اش داغ است. اگر داود سوری تنها در چند کانال در شبکه‌های اجتماعی مشغول تیغ‌زنی از برخی افراد خرافاتی و ساده‌لوح است؛ رهبر فرقه کیهانی با هدایت موساد و اشاره استخبارات عربستان به‌صورت روزانه در دو شبکه تروریستی در لندن ظاهرشده و به سخنرانی برای جذب نیرو در فرقه می‌پردازد.

بخش قابل‌تأملی از افراد گمراه شده از سوی این فرقه بدون آنکه خود خبر داشته باشند مهره‌ای از بازی سازمان‌های جاسوسی، چون سیا و موساد در شهر بوده‌اند! این پروژه بانام «زبانه آتش» مجموعه‌ای از اقدامات تضعیف عقیدتی است که به‌صورت مستقیم سازمان‌های اطلاعاتی غربی برای آن طرح‌ریزی کرده است.

فیلم/ فرقه‌های شیطانی با استفاده از شگردهایی چون هیپنوتیزم نیروی اهریمنی جذب می‌کنند

درحالی‌که مرکز اعتدال در عربستان سعودی ادعا می‌کرد که آشوب‌ها در ایران جنبشی بدون سر و فاقد ایدئولوژی است، اما در سطح عملیاتی تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای ازجمله دراویش، داعشی‌ها و جن‌گیران حلقه کیهانی به‌صف شده بودند تا با ایجاد التقاط عقیدتی شهرآشوبی بزرگ فراهم آورند. اتفاقی نبوده است! این سطح از ارتباطات لایه به لایه در رینگ‌های مختلف، می‌تواند یک سوژه مطالعاتی در مراکز علمی و جامعه‌شناسی درباره ایوب‌ها باشد.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

عکس/ حضور جن‌گیر سازمان سیا در تلویزیون تروریستی سعودی‌ها

گفته‌شده است که در اغتشاشات اخیر بیش از ۷۰ فرقه شیطانی مشغول به کار بوده‌اند. نکته قابل‌توجه آن‌که یک مرکز مطالعاتی و امنیتی در سوریه در گزارشی پیرامون جنگ در آن کشور نوشته است که پیش از ورود تکفیری‌ها و تروریست‌ها به این کشور میزان فعالیت گروه‌های شیطانی به‌شدت افزایش‌یافته بود و پلیس این کشور چندین گروه التقاطی را دستگیر کرده بوده است! هم‌زمان بانفوذ این دست گروهک‌های دست‌ساز به صحنه در سوریه فردی در ایران بانام حسین کاظمینی بروجردی نیز ظهور کرده و ادعای پیامبری کرده بود.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

عکس/ کاظمینی و غفاری دو رمال معروف سیاسی در دهه هشتاد و نود

وکیل مدافع شیطان کفالت چه کسانی را بر عهده دارد؟

این روزها بازار فرقه‌های تروریستی و التقاطی پس از فروکش کردن موج آشوب‌ها داغ است، نشانه‌های مهمی نیز برای آن وجود دارد! در حالی که برخی کفالت خود را برای تعیین آینده سیاسی به سلطنت‌طلبان داده و برخی دیگر نیز یک شیطان‌پرست مقیم اروپا را به‌عنوان وکیل انتخاب کرده‌اند. فرقه تروریستی منافقین نیز از قافله عقب نمانده و مشغول گرفتن کفالت برای خود است!

گروهک منافقین علاوه برداشتن کشش تروریستی دارای ماهیت فرقه‌ای نیز بوده است، به گفته بتول سلطانی یکی دیگر از اعضای شورای رهبری فرقه، زنان در این فرقه از اولیه‌ترین حقوق محروم هستند، آن‌ها حق ازدواج ندارند حال چه رسد به انتخاب همسر، در این فرقه به علت اینکه زندگی جمعی است داشتن امکانات فردی مثل اتاق‌خواب جدا موضوعیت ندارد و زن‌ها نمی‌توانند رفت‌وآمد تنها داشته باشند. کسی جرات بیان انتقادات به تشکیلات را نداشت و بسیاری از زنان مورد آزار جسمانی قرار می‌گرفتند. بهره‌برداری جنسی برای شخص سرکرده فرقه یعنی مسعود رجوی انجام می‌گرفت.

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

احضار روح مهسا امینی توسط جادوگر سازمان سیا/ تنفس مصنوعی به اغتشاشات توسط رمال‌ها، جن‌گیرها و رهبر چند فرقه تروریستی+ فیلم و تصاویر

عکس/ فرقه دروایش داعشی(گنابادی) از نظر هویتی مانند منافقین عمل می‌کند

این فرقه تروریستی و مرموز قوانین عجیبی نیز دارد، یکی از اعضای جداشده از فرقه می‌گوید: زدن با کابل، داغ کردن با هوویه، کتک زدن ازجمله شکنجه‌هایی است که قربانیان این گروهک که از شکات پرونده هستند متحمل شدند. یکی از اعضاء که کلمه مادر را روی بازوی خود خال‌کوبی کرده بود مجبور شده با هوویه داغ این کلمه را از روی دست خود پاک کند. اجبار به همخوابی با مسعود رجوی، بریدن اعضای بدن، کتک زدن شدید و پرت کردن فرد روی خرده‌شیشه داغ، بخشی از شکنجه‌هایی است که قربانیان این فرقه متحمل می‌شوند.

فرقه‌های شیطانی؛ رمال‌ها و جادوگران در دوران پسا آشوب برای گرفتن وکالت در میان ضدانقلاب به‌شدت برای گرفتن «وکالت» باهم مشغول رقابت هستند، اگر در دی‌ماه سال ۹۶ تنها معدوم نیما زم مدعی این بازار مکاره بود، حالا منافقین، سلطنت‌طلبان و تروریست‌های فراری نیز دست به دامن رمال‌ها برای دادن حق وکالت هستند، یک کانال تلگرامی متعلق به فرقه منافقین در شرح این رقابت شدید نوشته است: کودتای مدیای فاسد خارج کشور (رضا ربع پهلوی) به نفع یک گروه فاشیست و تمامیت‌خواه این سؤال را به وجود می‌آورد که پول این بمباران تبلیغاتی، رسانه‌های در خدمت، روزنامه‌نگاران در اختیار، لشکر اکانت، فعالان درجه دهم خریداری‌شده و سلبریتهای وعده گرفته چقدر شده و از کجا آمده، این تفرقه و حاشیه به نفع کیست!

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.