سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم که تیم نفت مسجدسلیمان از این شرایط خارج و جایگاه بهتری از جدول را تصاحب کند.

عنایتی: تیم نفت مسجدسلیمان باید از شرایط فعلی خارج شود 

به گزارش قدس آنلاین رضا عنایتی دوشنبه در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم است که با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره این همکاری در حال صحبت هستیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که به نفت مسجدسلیمان اضافه شوم.

وی با بیان اینکه تمام تلاشم را برای موفقیت نفت انجام می دهم، افزود: کاش پیوستنم به تیم نفت ۵۰ روز قبل اتفاق می‌افتاد اما همکاری فعلی را به فال نیک می‌گیرم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم شرایط نفت خوب و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند البته باید به لحاظ انگیزشی در شرایط بهتری قرار بگیرند. در برخی از پست‌ها ناهماهنگی بین بازیکنان وجود دارد که باید برطرف شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در یک پست ۶ یا هفت بازیکن داریم اما در برخی پست‌ها یک بازیکن هم نداریم و باید فکری به حال این موضوع کرد و در مدت زمانی که به اتمام نقل و انتقالات زمستانه باقی مانده، باید سریعا اقدام کنیم.

عنایتی گفت: امیدوارم بتوانیم در این مأموریت سخت سربلند شویم. می‌دانم تمام دلخوشی مردم مسجدسلیمان تیم نفت است و با حساسیت خاص نتایج آن را دنبال می‌کنند لذا قول می‌دهم شرایط خوبی برای تیم فراهم کنیم. خوشبختانه مردم مسجدسلیمان، فوتبالی هستند و شرایط را درک و کم و کاستی‌ها را می‌دانند.

وی افزود: من هنوز قرارداد رسمی با باشگاه امضا نکرده‌ ام و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم. با توجه به شرایطی که در این تیم دیده‌ام و پتانسیلی که وجود دارد، با جذب چند بازیکن طی ۲، سه روز آینده، تیم را تکمیل خواهیم کرد تا با شرایط بهتری مسابقات را دنبال کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: جذب بازیکن در این مقطع بسیار سخت است اما در حال تلاش هستیم تا بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم. در کل تلاش می‌کنیم شرایط را درست کنیم. در شأن یک تیم لیگ برتری نیست که حداقل‌ها را نداشته باشد و این می‌تواند یک اتفاق بد باشد که دوستان قول دادند شرایط لازم فراهم شود.

وی درباره بازگشت عقیل کعبی به تمرینات تیم بیان کرد: سه، چهار بازیکن فعلی نفت از جمله عقیل کعبی نیز در گذشته با من همبازی بوده‌اند و آنها را می شناسم به همین دلیل از کعبی خواستم به تمرینات برگردد و با قدرت کار کند. فکر می‌کنم دغدغه اصلی تیم، مسائل مالی است که من از باشگاه قول گرفته‌ام تا به بازیکنان پرداختی داشته باشیم.

عنایتی با بیان اینکه هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود گفت: همین الان ما فقط ۱۵ بازیکن داریم و تلاش می‌کنم با ارتباطی که با بازیکنان برقرار می کنیم یک جو صمیمانه در تیم شکل بگیرد.

وی درباره بازی هفته آینده نفت با هوادار افزود: هوادار تیم سابق خودم بود و معتقدم آنها تیم با شخصیتی در لیگ برتر هستند. سال گذشته با هوادار رتبه هفتم لیگ را کسب کردیم که فکر نمی‌کنم کسی بتواند این رتبه را با تیمی که اولین سال حضورش را تجربه می کند، تکرار کند.

گفتنی است پیش از این ابراهیم اشکش هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.