پدافند هوایی بزرگی در نزدیکی کاخ جنگلی مخفی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای محافظت از او و اعضای خانواده‌اش در برابر حملات دوربرد اوکراین مستقر شده است.

محافظت شدید از مخفی‌ترین کاخ پوتین+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، پدافند هوایی بزرگی در نزدیکی کاخ جنگلی مخفی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای محافظت از او و اعضای خانواده‌اش در برابر حملات دوربرد اوکراین مستقر شده است.

به نقل از نشریه بریتانیایی مترو، براساس گزارش «آگنتستوو نووستی» یک خبرگزاری مستقل روسی این پدافند یک راکت‌انداز شخصی را شامل می‌شود که برای پوتین و بستگانش مستقر شده است. تصاویر منتشر شده استقرار یک فروند سامانه دفاع هوایی پانتسیر – اس ۱ را نشان می‌دهند که در نزدیکی مخفیگاه ریاست جمهوری در والدائی در منطقه نووگورود مستقر شده است. عکس‌ها نشان می‌دهند سه سرباز به طور دائمی در نزدیکی مخفیگاه حضور دارند و آنتن رادار نیز در حال چرخش است.

در این گزارش آمده است: «این سامانه‌های دفاع هوایی از پوتین و اعضای خانواده‌اش در برابر حملات احتمالی اوکراین محافظت به عمل می‌آورند. به جز این مکان از هیچ مکان دیگری در آن ناحیه محافظت نمی‌شود».

گفته می‌شود این مخفیگاه مکان مورد علاقه «آلینا کابائوا» ۳۹ساله معشوقه پوتین است. اعتقاد بر این است که این زوج خانواده جوانی دارند که از دید مردم روسیه مخفی نگه داشته شده‌اند.

تیم «الکسی ناوالنی» رهبر اپوزسیون زندانی روسیه مدعی شده بود که پوتین در کاخ والدائی از امکانات فوق العاده‌ای، چون سالن زیبایی شخصی و مطلب کاملا مجهز همراه با متخصص زیبایی و دندانپزشک برخوردار است.

این ملک وسیع کنار دریاچه که در تصویربرداری‌های صورت گرفته توسط پهپاد مشاهده شده شامل یک اصطبل، زمین گلف، رستوران وی آی پی با سینما، سالن بولینگ، اتاق بیلیارد و حتی یک مینی کازینو است. این خانه به عنوان «مخفی‌ترین خانه رسمی پوتین» یا خانه دوم لقب گرفته است.

محافظت شدید از مخفی‌ترین کاخ پوتین

این تنها جایی نیست که پوتین تسلیحات مهمی را برای محافظت از خود در آن مستقر کرده، زیرا هفته گذشته استقرار یک سامانه دفاع هوایی پانتسیر – اس۱ در ۹.۶ کیلومتری محل اقامت رسمی او در نزدیکی مسکو فاش شده بود.

تصمیم روسیه برای نصب پدافند موشکی در مکان‌های کلیدی به دنبال استفاده اوکراین از پهپادهای دوربرد در منطقه ساراتوف در ماه دسامبر اتخاذ شده است حمله‌ای که منجر به کشته شدن سه نفر شده بود.

محافظت شدید از مخفی‌ترین کاخ پوتین

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.