ششمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۱۷ اجرای نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی است.

ششمین روز جشنواره تئاتر فجر/ از مکبث زار تا لومیر

به گزارش قدس آنلاین، روز پنجشنبه ۶ بهمن و در ششمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۹ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۸ نمایش در بخش خیابانی اجرا می‌شود.

در این روز «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی از تهران ساعت ۱۷ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین سالن چهارسوی تئاتر شهر نیز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ پذیرای نمایش «لومی‌یر» از اسپانیا است.

در سالن سایه نیز در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ نمایش «موکت‌بُر» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژده‌ای از رشت و در سالن قشقایی در ۲ نوبت ۱۷:۲۰ و ۱۹:۳۰ نمایش «مردمان مرد» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از زاهدان اجرا می‌شود.

همچنین روز پنجشنبه ۶ بهمن تماشاخانه سنگلج در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ به استقبال مخاطبان نمایش «پهلوان قلیچ» نوشته رضا محمدیان و کارگردانی مشترک رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا می‌رود.

مرکز تئاتر مولوی نیز میزبان نمایش «کلاه‌قرمزی» به نویسندگی مشترک مسعود بیگلری و امیررضا ملکی و کارگردانی سیدمحمدرضا مرتضوی از کرج است. این نمایش در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ اجرا می‌شود.

تماشاخانه ایرانشهر نیز در سالن ناظرزاده کرمانی در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ پذیرای نمایش «دو خاطره خیس» نوشته اورنگ نارکی و کارگردانی مشترک رحیم قرایی و مسلم نارکی از گچساران و در سالن سمندریان در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ پذیری نمایش «ممدشاه» به نویسندگی محمدرضا امیرخانی و کارگردانی سیدناصر امامی سیدی از یزد است.

در ششمین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر نمایش «ج مثل جنگ» به نویسندگی فاطمه پارسافرد و کارگردانی مسعود کردی از بروجرد در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

*بخش خیابانی

در پهنه رودکی به ترتیب نمایش‌های «مام» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از مریوان در ساعت ۱۴:۳۰

«گسار» به نویسندگی فرامرز غلامیان و کارگردانی مشترک فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین‌شهر در ساعت ۱۵

«بازی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب ساعت ۱۵:۳۰

«دردسرهای یک موجود موذی» به نویسندگی محسن عالم‌زاده و کارگردانی مهسا دهقانی از یزد ساعت ۱۶

«کارت قرمز برای بازیکن خارجی» نوشته مجتبی خلیلی و کارگردانی سیدپویا امینی از اصفهان ساعت ۱۶:۳۰

«آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری ساعت ۱۷

«دعوت نشده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران ساعت ۱۸ اجرا می‌شوند.

ایوان انتظار میدان ولی‌عصر (عج) نیز ساعت ۱۱ پذیرای اجرای نمایش «فدا نشدن» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.