رئیس کمیته امداد از برنامه‌ریزی برای ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی مددجویان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

برنامه کمیته امداد برای ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکن مددجویان

به گزارش قدس آنلاین، رئیس کمیته امداد در سفر به استان کرمان در دیدار با آقای محمدمهدی فداکار، استاندار این استان با بیان اینکه در استان کرمان در مجموع بیش از ۱۱۸ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: در سرفصل‌های مختلف به این، ولی نعمتان خدمات ارائه می‌شود.
آقای سیدمرتضی بختیاری از حمایت کمیته امداد استان کرمان از ۹ هزار و ۱۶۳ یتیم و ۱۳ هزار و ۹۳ فرزند محسنین خبر داد و افزود: این ایتام و فرزندان محسنین توسط ۶۶ هزار و ۴۱۳ حامی خیر حمایت می‌شوند.
وی کمک حامیان طرح اکرام استان کرمان در سال گذشته را ۱۲۰ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال نیز حامیان نیکوکار ۱۰۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود مساعدت کرده‌اند.
آقای بختیاری به عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: از ۲۴ هزار و ۵۰ سهمیه اشتغال اختصاص یافته به استان کرمان در سال جاری، طی ۱۰ ماهه امسال ۱۸ هزار و ۱۳۷ فرصت شغلی با اعتباری حدود ۸۶۴ میلیارد تومان محقق شده است.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مددجویان در استان کرمان نیز پرداخت و گفت: طی ۱۰ ماهه امسال هزار و ۴۴ واحد مسکن روستایی و ۹۰۹ واحد مسکن شهری مددجویان در استان کرمان افتتاح شده است.
آقای بختیاری با اشاره به حمایت کمیته امداد استان کرمان از ۵۱ هزار دانش آموز، ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو و ۴۲۵ نخبه، افزود: ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در استان کرمان در سرفصل‌های مختلف با کمیته امداد همکاری دارند.
رئیس کمیته امداد از ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با همکاری دولت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: با حمایت استان کرمان تعدادی از این واحدها در سطح این استان ساخته می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.