ستاره پرتغالی پس از موافقت با پیوستن به النصر، هدیه گران قیمتی از مالکان این تیم دریافت کرد

هدیه خاص و فوق‌لاکچری مالکان النصر به رونالدو

به گزارش قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی مسئولان فوتبال عربستان مواجه شده است.

ماه قبل بود که کریستیانو رونالدو اسطوره ۳۷ ساله دنیای فوتبال پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد، با قراردادی دو و نیم ساله و رکوردشکن راهی النصر عربستان شد. از رونالدو در بدو ورود به عربستان استقبال باشکوهی از سوی مردم و مسئولان فوتبال این کشور صورت گرفت چرا که این انتقال چه از نظر فوتبالی و چه از نظر تبلیغاتی، اتفاقی بی سابقه در خاورمیانه به حساب می آید. نشریه دیلی میل مدعی شد پس از موافقت رونالدو با پیوستن به النصر، مالکان این تیم ساعتی منحصر به فرد به ارزش ۶۳۰ هزار پوند معادل ۳۵ میلیارد تومان را به او هدیه داده اند.

این ساعت مچی به رنگ سبز تیره که نشان دهنده پرچم کشور عربستان و دین این کشور یعنی اسلام است، دارای ۳۳۸ سنگ قیمتی بسیار کمیاب بوده و در ساخت آن از طلای سفید ۱۸ عیار استفاده شده است، همچنین بند این ساعت از جنس چرم تمساح است. سنگ به کار رفته در این ساعت نیز گران‌ترین و با ارزش‌ترین نوع سنگ گارنت است که نسبت به زمرد درخشان‌تر و ۲۰۰ برابر کمیاب‌تر است.

گفتنی است رونالدو و نامزدش جورجینا هر دو علاقه زیادی به ساعت های قیمتی دارند و بارها در شبکه‌های اجتماعی، کلکسیون ساعت خود را به نمایش گذاشته اند.

هدیه خاص و فوق‌لاکچری مالکان النصر به رونالدو

هدیه خاص و فوق‌لاکچری مالکان النصر به رونالدو رونالدو در حین پرواز به سمت عربستان، این ساعت گران قیمتش را به دست بسته بود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.