بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گروه‌های فوتبالی بنشینند و کیفیت بازی امروز فولاد و نوع تاکتیکش را مقابل پرسپولیس بررسی کنند و به نظرم این سبک بازی برای کل فوتبال ایران مفید خواهد بود.

انصاری: در جایگاهی نیستم جواب گل‌محمدی را بدهم

به گزارش قدس آنلاین، ساسان انصاری بعد از بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی از سوی دو تیم بود و ما نسبت به آنچه کادر فنی به ما گفته بود و خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم، کار کردیم.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و اکنون در صدر جدول قرار دارد. ما می‌دانستیم اگر مقابل پرسپولیس یک لحظه اشتباه کنیم به سختی تنبیه می‌شویم. به نظرم فوق‌العاده بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر فولاد بود. کاملاً منظم و با دیسیپلین بالا بازی کردیم. این بازی یک بازی تاکتیکی خوب بود و ما دقیقاً دستورات کادر فنی را انجام دادیم و نتیجه زحمات و تلاش‌مان را گرفتیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره کیفیت تورس، مهاجم اسپانیایی تیم فولاد، عنوان کرد: تورس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. او بازیکنی است که از لالیگا به اینجا آمده است و قطعاً به خاطر روابطش با جواد نکونام است. ما از وجود او استفاده می‌کنیم زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد و خیلی خوشحالیم امروز یک گل سه امتیازی برای فولاد به ثمر رساند و قطعاً از این به بعد کیفیت بالاتری را از خود نشان خواهد داد.

انصاری در واکنش به سوالی درباره صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست خبری، گفت: من فقط شنیده‌ام که آقا یحیی چه حرف‌هایی زده است. او بزرگ ما است و احترامش واجب است و من در جایگاه بازیکن هستم و قطعاً در مقامی نیستم که بخواهم در خصوص اظهارنظرهای آقای گل‌محمدی صحبت کنم اما درباره حواشی بازی باید بگویم کدام بازی لیگ ایران است که حاشیه ندارد و کدام کادر فنی است که کنار زمین آرام است؟ به نظر من اعتراض‌ها خیلی عادی بود و نباید زحمات تیم ما هدر برود.

وی ادامه داد: نباید زحمات بازیکنان ما نادیده گرفته شود و باید یک گروه آنالیز این بازی و سبک و شیوه فوتبالی امروز ما را آنالیز کند تا کیفیت تیم ما و کادر فنی‌مان مشخص شود. در این چند سال فولاد یک تیم قابل احترام و باکیفیت بوده است اما برخی رسانه‌ها فقط کادر فنی فولاد را می‌بینند و در خصوص کادر فنی ما صحبت می‌کنند. ما جلسات آنالیز فوق‌العاده‌ای داریم و تمرینات‌مان به روز است. من معتقدم یکی از به‌روزترین کادر فنی‌های ممکن را داریم و بسیار خوشحالیم که با چنین کادر فنی کار می‌کنیم. ما هر روز از این کادر فنی موارد مختلفی را یاد می‌گیریم و نباید مسائل طوری عنوان شود که کیفیت فوتبالی فولاد زیر سؤال برود. خواهش می‌کنم گروه‌های فوتبالی بنشینند و کیفیت بازی امروز فولاد و نوع تاکتیکش را بررسی کنند و به نظرم این سبک بازی برای کل فوتبال ایران مفید خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.