عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.

عوامل حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان به زودی شناسایی خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن آصفری درباره آخرین جزئیات از حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی توسط سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است و مطمئناً با هر فرد و کشوری که پشت این اقدام باشد، برخورد جدی خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: حتماً عواملی که در این اتفاق نقش داشتند، به زودی از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مانند سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی خواهند شد و با آنان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از زمانی که تاسیسات هسته ای خود را در اختیار سپاه گذاشتیم، تاکنون شاهد چنین اقداماتی نبودیم و تاکید داریم که حتماً باید تدابیر امنیتی بیشتری اتخاذ شود تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما ضرب شستی به دشمنان نشان دادند و به همین دلیل معاندان و دشمنان نظام به دنبال آن هستند که در بنیه دفاعی ما خلل ایجاد کنند، اما مطمئناً به نتیجه نخواهند رسید و روز به روز بنیه دفاعی ما قوی تر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.