برفی که از دیشب شروع به باریدن گرفته انگار خیال تمام و آب شدن ندارد؛ حالا شهردار منطقه یک شهرداری تهران از شهروندان می خواهد که برای برفروبی بهتر و پاکسازی معابر شمیرانات، از تردد غیرضروری خودداری کنند.

شمیرانات برفی است؛ از ترددهای غیرضروری خودداری کنید

به گزارش قدس آنلاین، ششمین برف زمستانی از دیشب شمیرانات در شمال تهران را در برگرفته و سپیدپوش کرده است؛ ترافیک زیاد شده و معابر با وجود تلاش نیروهای شهرداری کامل پاکسازی نشده است.

برفی که امروز در شمیرانات بارید به گفته مسئولان محلی پرحجم تر از قبلی ها بوده اما با این وجود کار برای پاکسازی معابر و شن ونمک ریزی در این اوضاع از ساعات اولیه بارش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شمیرانات برفی است؛ از ترددهای غیرضروری خودداری کنید

با این وجود نیروهای خدماتی شهرداری می توان گفت که غافلگیر نشدند اما حجم بارش به حدی است که این بار شهردار منطقه یک شهرداری تهران و مدیران محلی از شهروندان می خواهند که از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مهدی صباغ درباره وضعیت کنونی شمیرانات و شمال تهران به ایرنا گفت: بارش خوب و پرحجمی را از دیشب در منطقه شاهد بودیم و ششمین برف زمستانی امسال تمام شمیرانات را فرا گرفت.

وی ادامه داد: حدود ۷۰۰ نفر عوامل کارگری از فضای سبز گرفته تا خدمات شهری از ساعت ۲ بامداد امروز/سه شنبه/ مشغول شن و نمک ریزی و برف روبی هستند.

به گفته صباغ، ۱۵۰ دستگاه مکانیزه هم برای آزادسازی معابر از برف از دیشب فعال است تا تردد خودروها و شهروندان به سهولت انجام شود.

نکته مهم اما این بود که شهردار منطقه یک شهرداری تهران به شهروندان علاوه بر اینکه از شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری اجتناب کنند، به آنها توصیه کرد: حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او در مورد وضعیت ترافیکی شمیرانات هم گفت:این حجم از برف قطعا موجب ترافیک می شود چراکه خودروها کندتر حرکت می کنند اما تلاش می کنیم تا معابر زودتر پاکسازی و در نهایت ترافیک کمتر شود.

شمیرانات برفی است؛ از ترددهای غیرضروری خودداری کنید

صباغ این را هم توصیه کرد که مردم کمتر از وسیله شخصی استفاده کنند تا اکیپ های برف روبی خدمت رسانی بهتری داشته باشند.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.