به گزارش قدس آنلاین، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد تنها ۴۱ درصد از آمریکایی ها معتقدند پلیس با سیاهپوستان و سفیدپوستان یکسان رفتار می کند.

فقط ۴۱ آمریکایی‌ها معتقد به رفتار برابر پلیس آمریکا با سیاهپوستان هستند

به گزارش قدس آنلاین، یک رسانه بین المللی از واشنگتن گزارش داد یک نظرسنجی روز جمعه نشان می دهد که تنها ۴۱ درصد از آمریکایی ها معتقدند پلیس با سیاهپوستان و سفیدپوستان به طور یکسان رفتار می کند و فقط ۳۹ درصد معتقدند که افسران برای اجتناب از استفاده از زور بیش از حد آموزش کافی دریافت می کنند.

بر اساس این گزارش، در این نظرسنجی آمده است: پس از مرگ تایر نیکولز به دلیل ضرب و شتم توسط پلیس ممفیس در ۷ ژانویه، تنها ۳۹ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که پلیس در این کشور به اندازه کافی آموزش دیده است تا از زور بیش از حد استفاده نکند و فقط ۴۱ درصد معتقدند که پلیس با سیاه‌پوستان و سفیدپوستان یکسان رفتار می‌کند.

آخرین باری که چنین نظرسنجی در آمریکا انجام شد حدود یک دهه پیش بود. در سال ۲۰۱۴, ۵۴ درصد از آمریکایی ها معتقد بودند پلیس با سیاه پوستان و سفیدپوستان یکسان رفتار می کند و ۵۲ درصد معتقد بودند که افسران آموزش کافی برای اجتناب از استفاده از زور بیش از حد دریافت می کنند.

تیر نیکولز، یک مرد سیاهپوست ۲۹ ساله، سه روز پس از درگیری با پنج افسر سیاه پوست پلیس ممفیس، در ژانویه جان خود را از دست داد. این پنج افسر اخراج شده و به قتل درجه دو متهم شده اند.

این نظرسنجی نشان داد که نظر مردم از نژادهای مختلف در رابطه با پلیس تفاوت زیادی دارد. در حالی که کمتر از نیمی از سفیدپوستان آمریکایی معتقدند پلیس رفتاری یکسان با سیاه پوستان و سفیدپوستان دارد, تنها ۱۲ درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار و ۳۳ درصد از لاتین تبار ها چنین نظری دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.