استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: اشکالات را باید در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی با پیگیری و مشارکت حل کنیم و گام به گام به سمت اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.

استاندار خراسان رضوی: مشکلات فرهنگی و اجتماعی را باید با پیگیری و مشارکت حل کنیم

به گزارش قدس خراسان، یعقوب‌علی نظری در جمع معتکفین دانش آموزی در مسجد الزهرا (س) مشهد اظهار کرد: توفیقِ شما برای انجام این مستحب مهم و سازنده را تبریک می‌گویم. خیلی توفیق بزرگی است جوانان عزیز شک نکنید و مطمئن باشید عنایت الهی شامل حال شما شده است. خیلی زمینه‌های دیگری بوده که به اقتضا سن و محیط می توانستید جای دیگر باشید، اما این محیط را انتخاب کردید. خودسازی را در این شرایط وجود فضای مجازی انتخاب کردید.

استاندار خراسان رضوی افزود: علائم و نشانه‌های بسیار خوبی است که شما در این مراسم هستید و ما خدمت شما رسیده‌ایم. این تشکر و قدردانی برای ما اهمیت دارد که شما را در چنین جایی میبینیم. دقت کنید که ما و مردم ایران اسلامی چرا انقلاب کردند و چه شرایطی بود؟ ایا مسئله آب و نان بود که دست به چنین انقلاب شکوهمندی زدند؟ شعار اساسی انقلاب یعنی استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی مبین همه این اهداف و مسیر است.

وی با طرح این سئوال که آیا حاضریم تحت سیطره بوده و راحتی روزانه‌ام داشته باشیم؟افزود: خداوند انسان را آزاد و‌مستقل آفریده و کسی حق ندارد استقلال انسان را تحت استکبار خودش قرار دهد. مردم قیام کردند و استقلال سیاسی، علمی و نظامی و اقتصادی را به‌دست آوردند. ملتی که استقلال نداشته باشند هویت ندارد.

نظری تصریح کرد: استقلال نعمتی است که خداوند به همه بشریت داده است. آزادی به‌معنای حقیقی کلمه برای خودسازی و حرکت به سمت اهداف بلند؛ زمانی محقق می‌شود که مردم در صحنه باشند. همه این‌ها یعنی استفلال و آزادی ضمانت نقش مردمی در گرو پیاده‌سازی اسلامیت و اعتقادی است. ضمانت نقش مردم همین است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ۴۴ سال این نظام الهی و اسلامی و امانت شهدا که در سال ۵۷ در این کشور مستقر شد و در سال ۵۸ با حضور مردم رسمیت پیدا کرد؛ علی‌رغم همه توطئه‌های ظالمین پا برجا مانده است. همه آن‌هایی که دشمنی و به این نظام تعرض کردند، چه در سطوح جهانی و چه منطقه‌ای آثاری از ان‌ها نیست. نظام اسلامی ۴۴ سال مقتدرانه پیش رفته است. می‌بینید که از لحاظ استقلال نظامی جزو کشور‌های رتبه بالا هستیم.

وی تاکید کرد: ما در زندگی دچار مشکلاتی هستیم، اما یک ساختار و بنا که بنای محکمی است را بخاطر یکسری جزئیات که خراب نمی‌کنند. اشکلات را باید درحوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی با پیگیری و مشارکت حل کنیم و گام به گام به سمت اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.