«بچه زرنگ» تنها انیمیشن حاضر در جشنواره فیلم فجر است که سازندگان آن  پیش از این، آثار موفقی همچون «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را روی پرده سینماها برده بودند.

سعید شیخ‌زاده: «بچه زرنگ» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزارش قدس آنلاین، «بچه زرنگ» تنها انیمیشن حاضر در جشنواره فیلم فجر است که سازندگان آن پیش از این، آثار موفقی همچون «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را روی پرده سینماها برده بودند.

این انیمیشن سینمایی که جدیدترین محصول گروه هنر پویا با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری است توسط هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمدجواد جنتی، کارگردانی مشترک شده و حامد جعفری هم تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. «بچه زرنگ» قصه پسر بچه‌ای به نام محسن است که دنیای متفاوتی را برای زندگی تجربه می‌کند.

سعید شیخ‌زاده که در فیلم سینمایی «فیلشاه» نیز به‌ عنوان مدیر دوبلاژ با گروه هنر پویا همکاری داشته، در این انیمیشن در کنار چهره‌های شناخته ‌شده عرصه دوبلاژ، از صداپیشگی چند بازیگر مطرح نیز بهره‌ برده است.

حضور بیش از ۱۰۰ کاراکتر انسانی و حیوانی در کنار تنوع و تعدد اقلیمی لوکیشن‌ها و پلان‌ها از پیچیدگی‌های خاص دوبله «بچه زرنگ» به‌شمار می‌رود.

شیخ‌زاده در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: ساخت این پروژه بسیار طولانی بود چون لایه‌های آن کامل‌تر می‌شد و قصه آن طوری نیست که کهنه بشود.

به باور او، انیمیشن «بچه زرنگ» می‌تواند حرف‌های زیادی داشته باشد چون کار ویژه‌ای است و گروه تولید آن، سازندگان «فیلشاه» هستند که سابقه خوبی در تولید انیمیشن دارند. مدیر دوبلاژ «لوپتو» خاطرنشان کرد: کار دوبله این انیمیشن برای من تجربه‌ای خاص و ویژه بود.

خبرنگار: زهره کهندل

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.