رقابت‌های شش وزن پایانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی کرواسی در شهر زاگرب در حال برگزاری است.

منجزی، پشتام، مهمدی و ایمن‌طلب به نیمه‌نهایی رسیدند

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین روز از رقابت‌های شش وزن پایانی مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب، پژمان پشتام، مهمدی مهمدی، امیر قاسمی منجزی و سجاد ایمن طلب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار می‌شود، پویا دادمرز در گروه A در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر ۲ آریتیوم دلانو از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دورهای بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ دالتون دوفیلد از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف اختیار باتیروف از ازبکستان می‌رود. محمدمهدی جواهری دیگر نماینده کشورمان نیز در گروه B در دور اول ۶ بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دنیس میهای از رومانی شکست خورد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ کایتو اینابا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لی گیو سائو از چین می‌رود. امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر راندون میراندا از آمریکا را مغلوب کرد. و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف رضوان آرنات از رومانی می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. سجاد ایمن طلب دیگر نماینده کشورمان نیز که در همین جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ پاتریک اسمیت از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ جمال جومابایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف روبرت فریتچ قهرمان اروپا از مجارستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایوو اسویگلر از چک می‌رود. علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مارسل هین از دانمارک را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در صورت پیروزی، نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو خواهند شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد. علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ دانیلا سوتنیکوف از ایتالیا را مغلوب کرد. منجزی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ یوسفی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اسکار پینو هیندس دارنده مدال نقره جهان از کوبا می‌رود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.