کارگردان فیلم سینمایی «دست‌های خالی»، گفت: اگر کسی خاک به خورشید بپاشد، خورشید خاموش نمی‌شود، فجر و جشنواره ما هم به همین صورت است. کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با تحریم رویداد مهمی مثل جشنواره فیلم فجر را تعطیل کنند، خیال خام در سر دارند.

ابوالقاسم طالبی: تعطیلی جشنواره فیلم فجر خیال خام بود

به گزارش قدس آنلاین، «ابوالقاسم طالبی» در گفت‌وگویی درباره اهمیت برگزاری جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: نام این جشنواره فجر است، فجر به معنای روشنایی است و روشنای‌اش از خداست؛ بنابراین درباره چنین روشنایی‌هایی ما ضرب‌المثل معروفی داریم که؛ هر آنکس پُف کند ریشه‌اش بسوزد.

طالبی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر ماندگار خواهد بود و مانند خورشید در سینمای ایران خواهد درخشید، افزود: اگر کسی خاک به خورشید بپاشد، خورشید خاموش نمی‌شود، فجر و جشنواره ما هم به همین صورت است. کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با تحریم رویداد مهمی مثل جشنواره فیلم فجر را تعطیل کنند، خیال خام در سر دارند.

کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با تاکید بر اینکه تحریم‌کنندگان جشنواره متوهم هستند و دیدم که تلاش‌های بی‌نهایت آن‌ها جواب نداد، خاطرنشان کرد: اگر در قرآن درباره فجر بخوانند، می‌بینند این دیدگاه ۱۵ قرن است که باقی مانده و تا ظهور حضرت ولیعصر ادامه دار خواهد بود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در ۳۱ استان کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.