معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بررسی پزشکان و متخصصان نشان می‌دهد حال عمومی دانش‌آموزان منتقل شده به مراکز درمانی مناسب است و در صورت پایداری شرایط جسمی تا ساعات آینده از بیمارستان ترخیص می شوند.

حال دانش‌آموزان دچار مسمومیت در مدارس قم خوب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در گزارش مسمومیت‌هایی که امروز از 8 مدرسه به اورژانس 115 قم اعلام شد، پس از بررسی و حضور تیم‌های امدادی در مدارس 61 دانش آموز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت بررسی پزشکان و متخصصان نشان می‌دهد حال عمومی این دانش آموزان مناسب است و در صورت پایداری شرایط جسمی تا ساعات آینده از بیمارستان ترخیص می شوند.

وی افزود به منظور رضایت خاطر و آرامش خانواده ها تمامی اقدامات درمانی، پاراکلینیکی و آزمایشات تشخیصی بلافاصله برای این دانش آموزان انجام شده است.

محبی گفت در حال حاضر ۴۷ دانش آموز در مراکز درمانی تحت نظر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه نمونه های آزمایشگاهی جهت تشخیص علت حادثه از دانش آموزان تهیه شده است افزود یافته های اولیه از حوادث قبلی وجود گاز منواکسیدکربن را در تعدادی مدارس تائید می کند و بررسی ها برای شناسایی علت های احتمالی دیگرنیز ادامه دارد.

وی افزود: همه دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی میثم که روز گذشته به بیمارستان مراجعه کرده بودند مرخص شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.