معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی، در فتنه انگیزی های اخیر با دشمن همراه نشده و دعوت او را را بی پاسخ گذاشتند.

معاون وزیر کار: کارگران مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند

به گزارش قدس خراسان، مهدی مسکنی ظهر سه شنبه در یادواره ۸۰۰ شهید کارگر سبزوار اظهار کرد: دشمن در وقایع ماههای اخیر روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود اما آنان با هوشیاری، معاندان را در این توطئه‌ها همراهی نکردند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی، در فتنه انگیزی های اخیر با دشمن همراه نشده و دعوت او را را بی پاسخ گذاشتند.

وی اظهار کرد: کارگران با مال و جان خود برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی جهاد می کنند، چنانکه کارگران در حوادث ماههای گذشته پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی نکردند.

مسکنی گفت: جامعه کارگری کشور قشر مستضعف و در عین حال مقتدری است که برای کسب روزی حلال مجاهدانه کار و تلاش می نماید و دولت خدمتگزار نیز در کنار تمامی تلاش ها، نسبت به رفع مشکلات کارگران توجه ویژه ای دارد.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اکنون بیش از ۹۰ درصد اعضای جامعه کارگری زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران یکی از خدمات دولت به آنها بوده است.

وی با اشاره به جنگ نرم شناختی دشمن گفت: در این عرصه بیش از ۷۰ کشور علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند و عملیات روانی رسانه ای مختلفی را طراحی می نمایند و برخی از نفوذی های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنان نیز برای همراه کردن جامعه با دشمن، در گلوگاها کمین نشسته اند.

مسکنی گفت: جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه در برابر تمامی توطئه های استکبار جهانی مقاومت کرده است که بیان این دستاوردها نیاز به جهاد فراگیر تبیین دارد.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شهدای گرانقدر، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند، گفت: از مجموع ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور، ۸۰۰ شهید مربوط به منطقه سبزوار است که این مهر تاییدی بر پیشینه فرهنگی، مذهبی و همراهی مردم این دیار با انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.