رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی، فضایی مهم برای حمایت از فعالان عرصه بازی‌سازی و رسانه‌های دیجیتال است، گفت: امروز نیاز به بازی سازی ایرانی و تولید محتوای سالم در حوزه دیجیتال به شدت و بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات: نیاز به تولید محتوای سالم در حوزه دیجیتال به شدت احساس می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد احسان خرامید در حاشیه نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی، اظهار کرد: این فضا باید مهیا شود تا اینها بتواند دستاوردها و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها برای بازی کودکان خود چالش‌های مختلفی اعم از آگاهی از رنج‌بندی سنی، ویژگی‌های هر جنس و هر سن و غیره دارند و نزدیک ۳۵ میلیون نفر گیمر در کشور داریم. با توجه به این نیازها بهترین فضایی که می‌تواند کمک کند و این کنشگران بتوانند کنار همدیگر هم‌افزایی کرده و خود را نشان دهند برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است.

خرامید گفت: اگرچه دستاوردهای خوبی در نمایشگاه عرضه شده؛ اما شاید جا دارد که به صورت فصلی هم بتوان این رویدادها را برگزار کرد، چراکه نیاز به بازی و محتوای سالم در حوزه دیجیتال به شدت و بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود.نیاز به بازی و محتوای سالم در حوزه دیجیتال به شدت و بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌شود.

وی افزود: بازی‌هایی که در کشور توسط جوانان ایرانی ساخته می‌شود شاید پیشتر رویا بود؛ اما امروز از آنها لذت می‌بریم.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مهمترین فضاهایی که می‌تواند به فعالان عرصه بازی‌سازی و مسئولانی که حمایت و تمامی کسانی که در این زیست‌بوم فعالیت دارند کمک کند نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی است.

خرامید تاکید کرد: اولا نیاز است که مسئولان بازدید کنند و بازدید اینها باید تفاوتی با بازدید دیگر افراد داشته باشد. ما هم در حد توان خودمان و رسالت سازمانی باید کمک و حمایت کنیم.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی چندی پیش رادار گیم به عنوان سرور و خدماتی که عرضه می‌کند، ادامه داد: اینها در کنار هم می‌تواند زیست بوم مناسبی برای کاربران فضای مجازی ایجاد کند.

خرامید ابراز کرد: وزارت ارتباطات نسبت به رسالتی که بر عهده دارد بیشتر در حوزه فراهم کردن زیرساخت مانند رادار گیم فعالیت می‌کند. وزارت ارتباطات در این حوزه زیرساختی، وظیفه حمایت و تجهیز کردن را دارد و در لایحه محتوا ورود نمی‌کند. در این لایه هم متولیانش فعالیت دارند و هر جایی لازم باشد وزارت ارتباطات هم ورود می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.