سپاه امام رضا(ع) با صدور بیانیه ای ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از آحاد مردم بصیر و همیشه در صحنه استان خراسان رضوی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دعوت به عمل آورد.

دعوت سپاه امام رضا(ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) در بخشی از این بیانیه آمده است: دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمندی است که با نام خدای تبارک و تعالی و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه های ستمشاهی جباران را فرو ریزند.

همچنین در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی حرکتی مقدس و خودجوش بود که مردم مسلمان ایران پدید آوردند و در این راه از پای ننشستند تا حکومت جور و ستم را در این سرزمین ساقط کردند.

در این بیانیه می‌خوانیم: مردم ایران با اتکال به خداوند متعال و تحت رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و با وحدت و همدلی توانستند با غلبه بر طاغوت زمان، سرود فتح و پیروزی را در ایران اسلامی و در میان آزادگان جهان به صدا درآورند و هم اینک نیز با هدایت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عزمی راسخ و گام هایی استوار از انقلاب و ارزش‌های آن حراست می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمنان اسلام و در راس آن امریکا و صهیونیسم جهانی که منافع خود را از دست رفته می بینند با انجام توطئه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت مردم را نشانه گرفته و تلاش می کنند تا میان مسئولین، روحانیت، مردم و جناح‌های سیاسی اختلاف ایجاد نمایند تا بلکه بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

در ادامه این بیانیه اعلام شده است: هم اینک دشمنان بخش عمده تلاش های خود را در ایجاد رخنه در وحدت و همدلی مردم قرار داده و با تزریق القائات شوم سعی در نشان دادن ناکارآمدی حکومت دینی و ضربه زدن به پایه ها و ارزش های نظام مقدس اسلامی دارند که این بار نیز باحضور ملت بصیر ایران اسلامی شکست سنگینی را تجربه خواهد کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیجیان جان بر کف و پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش اقشار مردم فداکار در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و ثابت خواهند کرد که همیشه در کنار مردم، پشتیبان ارزشهای والای انقلاب بوده و همواره در راستای منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبری معظم نظام اسلامی گام برداشته و تلاش خواهند کرد تا دروازه های نوینی را در برابر جامعه ایرانی و بشریت برای رشد و پیشرفت بگشایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.