وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییرات بنیادین در محتوای کتب درسی از سال آینده انجام می شود و در حال حاضر طرح واره آن تهیه شده است.

وزیر آموزش و پرورش: تغییرات بنیادین در محتوای کتب درسی اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین، یوسف نوری ظهر جمعه در حاشیه شرکت در مراسم نمازجمعه رامسر با بیان اینکه ساخت دو هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل سالن و چمن مصنوعی در مدارس کشور آغاز شد، گفت: از این تعداد هزار و ۱۸۳ پروژه افتتاح می‌شود.

وی سهم آموزش و پرورش از بودجه را ۹.۶ درصد ذکر کرد و گفت: این میزان بودجه به ۱۳.۱ درصد رسید که بی سابقه بوده است.

وی با اظهار اینکه حقوق معلمان با رتبه بندی افزایش کرده است، گفت: نرخ تورم و گرانی اجناس به گونه‌ای بود که این میزان رشد نشان داده نشده است.

نوری با تاکید براین که باید جریان انقلاب و آموزش و پرورش انقلابی را پیش بریم، گفت: تغییر محتوای کتب درسی اجرایی می‌شود و طرح واره آن تهیه شده و از سال آینده تغییرات بنیادین در محتوای درسی انجام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش به قرارگرفتن دانشگاه فرهنگیان در مسیر توسعه اشاره کرد و گفت: جذب هزار عضو هیئت علمی و حضور د همکاران در مجامع بین المللی از جمله برنامه‌ها برای توسعه دانشگاه است.

نوری احیای امور تربیتی را از برنامه‌های مهم دولت بیان کرد و با اشاره به برپایی جشن تکلیف دختران دانش آموز با حضور مقام معظم رهبری گفت: جشن تکلیف پسران دانش آموز نیز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در زمینه دهه هشتادی‌ها نیز جشنواره‌های خوبی تاکنون برگزار شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.