سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ادعاهای اوکراین درباره نقض حریم هوایی مولداوی از سوی روسیه کذب است.

کرملین: پوتین مسائل مهمتری از نشان ملی فرانسه دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به ادعاهای ارتش اوکراین در خصوص نقض حریم هوایی مولداوی از سوی روسیه پاسخ داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز جمعه و پس از انتشار بیانیه ادعایی ارتش اوکراین، اعلام کرد که کرملین از طرح برای بی ثبات کردن مولداوی خبر ندارد.

سخنگوی کاخ کرملین، به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در خصوص محرومیت همتای روس خود از نشان ملی فرانسه، نیز پاسخ داد. پسکوف تاکید کرد که محرومیت احتمالی «ولادیمیرپوتین» رئیس جمهورروسیه از نشان لژیون ملی فرانسه مشکلی ایجاد نخواهد کرد، رئیس جمهور مسائل دیگری در برنامه خود دارد که اولویت بیشتری دارند.

پسکوف همچنین افزود در آینده نزدیک رئیس جمهور روسیه مفهوم سیاست خارجی جدید این کشور را تایید خواهد کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ادامه به زمان سخنرانی پوتین در مجلس فدرال اشاره کرد و گفت که سخنرانی رئیس جمهور در مجلس فدرال در ۲۱ فوریه برگزار خواهد شد.

ساعاتی پیش فرماندهی ارتش اوکراین در اظهاراتی ادعایی اعلام کرد که دو فروند موشک کالیبر روسی که از دریای سیاه پرواز می کنند، قبل از حریم هوایی اوکراین وارد حریم هوایی مولداوی و رومانی شده است.

وزارت دفاع مولداوی در واکنش به این بیانیه ادعایی اعلام کرد که در حال راستی‌آزمایی بیانیه ارتش اوکراین درباره پرواز ادعایی موشک روسی بر فراز آسمان این کشور است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.