معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام وام «تحصیلی» دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خبر داد.

اعلام آخرین مهلت ثبت‌ درخواست «وام تحصیلی» دانشجویان علوم‌پزشکی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمید رئیسی ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۵۵۰ میلیارد ریال در قالب وام تحصیلی برای نیم‌سال دوم تحصیلی لحاظ‌شده و به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور ابلاغ شده است .

رئیسی در خصوص سرانه این وام گفت: سرانه وام تحصیلی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی برای دانشجویان مجرد مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای دانشجویان متاهل ۱۰ ریال درنظر گرفته شده است. همچنین سرانه وام‌ برای هر فرزند نیز ۴ میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی درباره فرایند ثبت‌نام وام‌ها توضیح داد: شیوه‌نامه اعطای وام تحصیلی به دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و ادارات رفاه دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه، لیست اسامی متقاضیان را برای صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند. لذا دانشجویان بر اساس دستور العمل اجرایی و طبق تاریخ اعلام شده از سوی اداره رفاه دانشگاه خود برای ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.