سخنگوی حماس با بیان اینکه آمریکا نخواهد توانست مقاومت را ریشه‌کن کند، گفت که چنین طرحهایی در برابر مقاومت ملت فلسطین شکست خواهد خورد.

حماس: آمریکا هرگز نخواهد توانست مقاومت را در کرانه باختری نابود کند

به گزارش قدس آنلاین، بنابر گزارش خبرگزاری شهاب، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد، آنچه درباره نقش دولت آمریکا و طرح «مایکل فینزل» ژنرال آمریکایی و هماهنگ کننده امنیتی این کشور در منطقه به منظور مقابله با مقاومت گفته می‌شود، راه به جایی نخواهد برد.

سخنگوی حماس با بیان اینکه فینزل نخواهد توانست حالت انقلابی را در کرانه باختری از بین ببرد و مقاومت را ریشه‌کن کند، تصریح کرد، چنین طرحهایی در برابر مقاومت ملت فلسطین شکست خواهد خورد و حماس نسبت به آن هشدار می‌دهد.

وی تأکید کرد، انتفاضه روزافزون در کرانه باختری و انقلاب ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد، متوقف نخواهد شد و برای دفاع از سرزمین و مقدسات این کشور مستمر خواهد بود.

سخنگوی حماس همچنین گفت که دفاع از خود و استفاده از هر گونه مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی و جنایات کابینه افراطی آن، حق ملت فلسطین است.

در همین ارتباط، حمد حماده سخنگوی جنبش حماس فلسطین در شهر قدس اشغالی اخیرا تأکید کرد که حوادث و اقدامات قهرمانانه در جنین، نابلس و سراسر شهرهای کرانه باختری، بهترین گواه برای حضور روح مقاومت است.

حماده گفت: روح انتفاضه قدس همچنان در جان و عقل مردم مقاوم فلسطین در کرانه باختری و بیت المقدس حضور دارد و شعله این انتفاضه فقط با آزادسازی قدس و مسجدالاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.