عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، محور مقاومت در فلسطین هر دستی را که بخواهد غزه و ثبات آن را برهم بزند، قطع خواهد کرد.

حماس: فقط با تفنگ می‌توان با رژیم اشغالگر سخن گفت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «فتحی حماد» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تاکید بر اهمیت عملیات لبه شمشیر این جنبش، افزود حماس طی روزهای آینده، از فصل دیگری از نبردهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی پرده بر خواهد داشت.

جنبش حماس ظهر دیروز جمعه به مناسبت سی و دومین سالروز تأسیس این جنبش، راهپیمایی پرشوری در شمال نوار غزه برگزار کرد و هزاران تن از طرفداران جنبش حماس در راهپیمایی مناطق مختلف شمال نوار غزه حضور یافتند.

فتحی حماد تاکید کرد ملت فلسطین به دشمن درس‌های سختی داده است که هرگز فراموش نخواهد کرد و دشمن باید بداند که دوره تحمیل معادلات پایان یافته است.

وی با حضور در راهپیمایی جنبش حماس در شمال نوار غزه، با درود به اتاق عملیات مشترک، گفت مقاومت در عملیات لبه شمشیر، طرح رژیم اشغالگر را در خان یونس ناکام کرد.

فتحی حماد افزود همان طور که عملیات لبه شمشیر فصلی از فصول نبرد مقاومت بود، گردان‌های القسام طی روزهای آینده، از فصل دیگری از این نبردها پرده بر خواهند داشت. آن زمان دشمن متوجه خواهد شد که برای سراب له له می‌زد.

حماد همچنین گفت عملیات لبه شمشیر چیزی جز نتیجه قدرت مقاومت در زمینه هوشیاری و آمادگی دائم نیست. وی تاکید کرد حماس هر دستی را که بخواهد غزه و ثبات آن را برهم بزند، قطع خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر ادامه فعالیت حماس برای کسب قدرت تا شکست رژیم اشغالگر، آزادی و عزت و کرامت ملت فلسطین، افزود فقط با تفنگ می‌توان با رژیم اشغالگر سخن گفت.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت جنبش حماس در مسیر آرمان فلسطین، تغییر و تحولات راهبردی ایجاد کرد و اکنون با گام‌های ثابت به سمت آزادسازی فلسطین و افزایش قدرت تا شکست رژیم اشغالگر پیش می‌رود.

حماد تاکید کرد: تعلل دشمن در قضیه اسرا فایده نخواهد داشت و تا وقتی که اسرای ما آزاد نشوند، نظامیان دشمن هم نور خورشید را به چشم نخواهند دید.

وی با درود به نیروهای موجود در الاقصی، قدس و کرانه باختری، تاکید کرد غزه پشتیبان آن‌ها باقی خواهد ماند و به اذن خداوند، آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.