فرمانده سپاه امام رضا(ع)در پیامی از حضور کم نظیر، هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان خراسان رضوی، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر فرمانده سپاه امام رضا(ع) از حضور گسترده و هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)در پیام سردار غیاثی آمده است، عزم راسخ و غیرت مثال‌زدنی مردم زمان شناس ایران اسلامی یک بار دیگر سیلی محکمی به صورت دشمنان یاوه گو و مزدوران آنها در داخل و خارج کشور نواخت.

در بخش دیگر این پیام آمده است: مردم دیار خراسان در طول عمر انقلاب اسلامی و در عرصه های مختلف و آزمون های سخت با کارنامه ای درخشان و افتخارآمیز در پیشگاه امامین انقلاب و شهدای گرانقدر، موفق و سربلند حاضر شده اند و دشمنان را مایوس و ناامید کرده‌اند و امروز نیز چنین کردند.

سردار غیاثی در این پیام آورده است: در هفته های اخیر امپریالیسم رسانه ای غرب، با نشانه گرفتن وحدت و همدلی مردم تمامی تلاش خود را بکار گرفت تا بلکه جشن انقلاب اسلامی ملت ایران با حضور کمرنگ مردم برگزار شود اما این ملت فهیم و ولایتمدار با حضور گسترده خود تمامی اهداف و نقش های آنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر به دشمنان فهماند که نمیشود با این ملت بزرگ با زبان زور و قدرت مواجه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.