دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری ۲ بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو در ورزشگاه شهید دستگردی خاتمه پیدا کرد.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

به گزارش قدس آنلاین، این دیدار از ساعت ۱۴ به میزبانی پیکان و در ورزشگاه بدون تماشاگر دستگردی آغاز شد.

استقلال که در سه بازی اخیر خود رقبا را از پیش رو بر داشته، برای پیروزی مقابل پیکان انگیزه‌ای زیادی داشت. شاگردان ریکاردو ساپینتو امیدوار بودند با پیروزی در این بازی، به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه داده و همچنان در کورس قهرمانی باشند.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

پیکان در شرایطی روبروی آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت که در پنج بازی اخیر خود تنها یک‌بار مقابل استقلال طعم شکست را چشیده بود. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی نیز مصمم به کسب امتیاز بود اما غیبت چند بازیکن، کار آنان را سخت کرد.

قضاوت این مسابقه را بیژن حیدری با کمک‌های هادی عالیقدر و سعید زیبا بر عهده داشتند.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۵: شوت محکم تمیروف از پشت محوطه جریمه استقلال به راحتی در دستان سیدحسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۱۱: پاس آرش رضاوند به مهدی قایدی رسید و مهاجم ریزنقش استقلال که در روزهای اخیر به اوج رسیده با حرکت خوب خود در عرض و شوتی فنی به زیبایی دروازه رشد مظاهری را باز کرد.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

دقیقه ۲۰: حرکت ترکیبی استقلال باعث شد تا توپ در محوطه جریمه استقلال به مهدی قایدی برسد، این بازیکن با پاس به عقب داد اما توپ پس از برخورد به مدافع پیکان در اختیار مطهری قرار گرفت. بازیکنان استقلال و ساپینتو اعتقاد داشتند توپ به دستان بازیکن حریف برخورد کرده و داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد اما بیژن حیدری چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه ۲۷: تمیروف، پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد، اما ضربه فنی او با اختلاف کم و به شکل خطرناکی از بالای دروزاه حسینی به خارج رفت.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی پیکان که از فاصله ۳۰ متری با واکنش سید حسین حسینی دفع شد.

دقیقه ۳۵: ضربه ایستگاهی استقلال که توسط سعید مهری، زده شد به محمد محبی رسید اما ضربه این بازیکن در دستان رشید مظاهری قرار گفت.

دقیقه ۴۶: شوت پای راست محمد محبی از پشت محوطه جریمه با واکنش رشید مطاهری به کرنر رفت.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

دقیقه ۵۶: اشتباه بزرگ سیلوا در دفع توپ باعث شد تا توپ به ثابت ایمانی برسد، ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه سید حسین حسینی به خارج رفت تا ساپینتو نفس راحتی بکشد.

دقیقه ۶۲: مهدی قایدی از جناح راست حرکت خوبی انجام داد و وارد محوطه جریمه پیکان شد، پاس خوب او به محمد محبی رسید اما ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

دقیقه ۷۲: پاس بلند مدافعان استقلال مهدی قایدی را در محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت مناسب کرد تا این بازیکن گل دوم خود و استقلال را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۷۶: فرار مهدی قایدی نزدیک بود او را در موقعیت مناسب برای بازی کردن دروازه پیکان قرار دهد اما رشید مظاهری با خروج به موقع خود توپ را در آغوش گرفت.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

دقیقه ۸۵: ضربه ایستگاه سعید مهری از جناح چپ در شلوغی محوطه جریمه به آرش رضاوند رسید اما شوت محکم این بازیکن به زیبایی توسط مظاهری برگشت داده شد تا توپ به صالح حردانی برسد، ضربه پر قدرت و غیر قابل مهار بازیکن تازه‌وارد استقلال به تور چسبید تا گل دوم استقلال شکل بگیرد.

تیم توقف‌ناپذیر ساپینتو؛ سریع و خشن مثل استقلال

در این بازی شرزود تمیروف،امیر طاهر،ساسان حسینی از پیکان و مهدی قایدی از سوی بیژن حیدری کارت زرد گرفتند.

محمد جواد آزاده در دقیقه ۹۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی، به چهارمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست یافت تا ساپینتو امیدوارتر از همیشه به تکرار و دفاع از قهرمانی فرهاد مجیدی ادامه دهد.

ترکیب پیکان:

رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، ساسان حسینی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا(صالح حردانی)، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری(زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، مهدی قایدی(رضا میرزایی)، محمد محبی(آرمان رمضانی) و ارسلان مطهری(امید حامدی فر)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.