رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ۶ پایگاه نظارت و بازرسی در سطح شهر مشهد مستقر می شود و اولویت ناظرین رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی از تخلفات صنفی خواهد بود که اجرای این مرحله از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

استقرار ۶ پایگاه بازرسی و نظارت بر اصناف در سطح شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی اظهار کرد: طرح نظارت بر اصناف ویژه نوروز ۱۴۰۲ از امروز، سه‌شنبه در سطح شهر مشهد با فعال شدن گروههای نظارتی آغاز شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: در مرحله نخست از این طرح نظارتی درج قیمت بر روی کالاها و صدور صورتحساب توسط واحدهای صنفی از سوی گروههای ناظر مورد بررسی قرار می گیرد که در این راستا همه فروشندگان باید کالاهای در معرض فروش خود را برچسب قیمت زده و نسبت به صدور صورت حساب برای مشتریان اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله دوم این طرح نظارتی که از ۱۰ اسفندماه آغاز می شود و ویژه مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود، واحدهای صنفی مرتبط با فروش ملزومات عید نوروز ۱۴۰۲ شامل کیف، کفش، پوشاک، میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار به صورت ویژه تحت نظارت قرار خواهند گرفت تا از بروز برخی تخلفات مانند گران فروشی یا عدم درج قیمت جلوگیری شود.

مخملی گفت: پایگاه های بازرسی و نظارت بر اصناف در سطح شهر مشهد در ایام نوروز شامل چهار پایگاه در اطراف حرم مطهر رضوی و منطقه ثامن، یک پایگاه در میدان بار (سپاد) و یک پایگاه مرکزی در اتاق اصناف واقع در خیابان شهید صادقی خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: با توجه به مقارن شدن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۲، طرح ویژه نظارتی ضیافت نیز با اولویت کالاهای اساسی و مورد نیاز همشهریان از سوی ناظرین صنفی اجرا می شود که آغاز آن از ابتدای ماه مبارک رمضان و پایان آن عید سعید فطر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.