مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه سه جانبه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و گردشگری بین این اداره کل و رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی امضا شد.

تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و گردشگری امضا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی سید جواد موسوی اظهار کرد: موضوع این تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری صنایع‌دستی و محورهای آن راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات خلاقانه و نوآور در حوزه صنایع‌دستی فرهنگی و خلاق، برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف روزآمدسازی محصولات صنایع‌دستی، طراحی و راه‌اندازی رویداد طراحی بسته‌بندی صنایع‌دستی با هدف مرتفع ساختن نیازهای صادراتی و ارتقا کیفیت محصولات است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: توانمند سازی و ارتقا سطح دانش کسب و کارهای مرتبط با صنایع دستی در حوزه برندینگ و بازاریابی و توانمندسازی و ارتقا سطح دانش دانشجویان با راه‌اندازی و اجرای دوره‌های کوتاه مدت توانمندسازی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه همکاری است.

وی درباره روش اجرایی کردن تفاهم‌نامه اظهار کرد: به منظور سیاست‌گذاری، نظارت و تدوین اصول و ضوابط همکاری کمیته راهبری متشکل از یک نفر از طرف‌های تفاهم‌نامه و یک نفر از خبرگان مرتبط به انتخاب مشترک، تشکیل می‌شود.

موسوی اظهار کرد: کمیته راهبری با انجام بررسی‌های لازم برنامه‌ها و رویه‌های مقتضی را تدوین خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.