وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و حدوداً ۳ برابر افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم.

افزایش سه برابری تولید محصولات دفاعی در سال جاری

به گزارش قدس انلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته است. حدوداً ۳ برابر افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته است و در بخش صادرات نیز حدود ۵ برابر افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: حرکت‌های ترسیمی در وزارت دفاع جهشی است و همه به نتیجه رسیده و شرایط بسیار ایده آلی در حوزه صنعت دفاعی داریم. نیروهای مسلح ما نیز با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند و ما هم تا جایی که در توان داریم تلاش می‌کنیم نیروهای مسلح را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنیم. به سایر جبهه‌هایی که کمک می‌کنند نیز تقویت می‌کنیم تا در بحث دفاع کمک کنند.

وزیر دفاع در رابطه با شناسایی عوامل حادثه اصفهان گفت: این اتفاقات ممکن است دائماً در کشورها صورت بگیرد. به هر حال دشمنان ما از روی ضعف خود هر کاری می‌کنند و نمی‌توانند پیشرفت‌ها را تحمل کنند. اقتدار در جمهوری اسلامی در نظام بین الملل به گونه‌ای است که آنها از سر ضعف و استیصال دست به کارهای این چنینی می‌زنند که الحمدلله نتیجه‌ای نگرفتند. نسبت به شناسایی هم اقداماتی در حال انجام است که در صورت نتیجه اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.