۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 850522

یک کارشناس فوتبال گفت: سپاهان تیم کامل و خوبی است که علاوه بر عملکرد خوب در ضربات، بازی خوبی روی زمین انجام می‌دهد و آرزوی هر تیمی داشتن بازیکنان سپاهان است.

آرزوی هر تیمی داشتن بازیکنان سپاهان است

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم لووینیان در خصوص شهرآورد اصفهان و پیروزی دو بر یک سپاهان در این دیدار، اظهار کرد: بازی خوبی بود. سپاهان سنجیده‌تر عمل کرد و توانست امتیاز بازی را از آن خود کند. در نیمه نخست کاملا بازی در اختیار تیم سپاهان بود و برخلاف جریان بازی گل خورد. در ادامه نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و زود به گل رسید تا بازی را بهتر کنترل کند. ذوب‌آهن در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت، انتحاری حمله کرد و موقعیت ایجاد کرد.

وی افزود: در اکثر دربی‌ها شاهد بازی بدون گل یا مساوی هستیم؛ اما در دربی این هفته اصفهان سپاهان به پیروزی رسید تا جایگاهش در صدر جدول را محکم کرده و حاشیه امنی را ایجاد کند.

بازیکن پیشکسوت سپاهان درباره نقش موثر ستاره‌های سپاهان در تمام پست‌ها، تاکید کرد: آرزو هر تیمی است که بازیکنان سپاهان را در اختیار داشته باشد. ضربات ایستگاهی، شروع مجدد و کرنر بسیار مهم است که رامین رضائیان یکی از بهترین‌های ایران در این ضربات است.

لووینیان خاطرنشان کرد: سپاهان علاوه بر عملکرد خوب در ضربات، بازی خوبی روی زمین انجام می‌دهد و به گل می‌رسد. زمانی که توپ به مغانلو، نورافکن و احمدزاده برسد، بازی‌های کوتاه نیز خوب عمل می‌کنند. در حال حاضر تیم کامل و خوبی دارد که در تمام شرایط گلزنی می‌کند.

ذوب‌آهن پس از یک سال به نتیجه می‌رسد

لووینیان با اشاره به عملکرد ذوبی‌ها، این تیم را بدون بازیکن تمام‌کننده دانست و گفت: ذوب‌آهن تیمی است که تکلیفش در لیگ مشخص است. دنبال رتبه جدولی نیست و بیش از آن به دنبال بازیکن‌سازی و پرورش استعداد است. تیم جوان و خوبی دور هم جمع کرده است. البته فکر می‌کنم مصدومیت باقرپسند و غیبت او در خط حمله به ذوب‌آهن بسیار آسیب‌ زد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در شرایط فعلی بازیکن تمام‌کننده ندارد. تا میانه زمین به خوبی پیش می‌آیند؛ اما سخت گل می‌زنند، زیرا بازیکن هدفشان نمی‌تواند به گل برسد. اکنون توانش همین است و فکر می‌کنم اگر همین مجموعه سال آینده باز هم در کنار هم باشند، حرفی برای گفتن خواهند داشت.

این کارشناس فوتبال همچنین ذوب‌آهن را تیم دونده و جنگنده‌ای معرفی کرد و گفت: درست است شاید بازیکنان نامی نیستند؛ اما جنگنده‌اند و اینگونه تیم‌ها پس از یک سال به نتیجه خواهند رسید. این امر بستگی به مدیران دارد که تا چه میزان صبر داشته و به آقای تارتار فرصت دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.