۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 850525

«تاد بوهلی» رئیس باشگاه چلسی درباره انتقال احتمالی نیمار در تابستان با رئیس باشگاه پاری سن‌ژرمن دیدار کرد.

نیمار راهی تیم انگلیسی می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، تاد بوهلی مالک باشگاه چلسی با ناصر الخلیفی رئیس پاری‌سن‌ژرمن، در مورد انتقال احتمالی نیمار در تابستان ملاقات کرده است.

دستمزد پیشنهادی او در حدود ۶۰ میلیون یورو گزارش شده است. اگرچه دستمزد سنگین ۳۶ میلیون یورویی نیمار در سال می‌تواند مشکل‌ساز باشد. آبی‌ها از تابستان گذشته علاقه خود را برای جذب این بازیکن برزیلی اعلام کردند.

پاری‌سن‌ژرمن نیمار را در دی ماه برای فروش گذاشت و مایل بود تا پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها را برای فروش این بازیکن برزیلی بپذیرد.

این باشگاه فرانسوی قیمت خود را ۵۰ میلیون یورو کاهش داده که می‌تواند مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری مانند نیوکاسل، چلسی و منچسترسیتی باشد.

نیمار پس از اینکه هواداران پاری‌سن‌ژرمن او را در جریان مسابقه با تیم لانس که منجر به قهرمانی زودهنگام آنها نیز شد هو کردند، پیامی را برای هواداران این تیم ارسال کرده بود و به منتقدان گفت که با وی همراه شوند زیرا او به این زودی پاریس را ترک نمی‌کند.

بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن از زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خوردند، در دیدارهای خانگی مورد تمسخر قرار گرفتند و در این میان، نیمار با شدیدترین حملات لفظی هواداران روبرو شده است.

پیش از این نیز در اسفند ۱۴۰۰ نمایش ضعیف ستاره گران‌قیمت برزیلی‌ها در ترکیب تیم متمول فرانسوی موجب شده تا سران پاری‌سن ژرمن برای فروش «نیمار جونیور» پیش قدم شوند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.