کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس خبرداد و از مسافران خواست در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند .

بارش برف در جاده کرج - چالوس / ترافیک سنگین در آزادراه های البرز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ‌ پیمان کرمی اظهار کرد: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش پراکنده برف هستیم که سبب لغزنده شدن سطح محور شده است که می طلبد را نندگان با احتیاط رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ناپایداری هوا و شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و بهمن بسیار زیاد است و مسافران به هیچ وجه درحاشیه جاده توقف نکنند.

کرمی درخصوص وضعیت ترافیک راه های البرز نیز گفت: اکنون ترافیک درخط شمالی آزادراه تهران - کرج از حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس و در آزادراه کرج -قزوین نیز از پل فردیس تا گلشهر سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از پل حصارک تا امامزاده طاهر(ع ) و در ادامه در محدوده استاندارد تا پل کلاک سنگین گزارش شده است .

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: واحد کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.