معاون اول قوه قضاییه با اشاره به سختی های کار در دستگاه قضایی گفت: از خانواده‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی به خاطر تحمل شرایط سخت کاری همسرانشان تشکر می‌کنیم.

قدردانی معاون اول قوه قضاییه از خانواده‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی

به گزارش قدس آنلاین،‌ حجت الاسلام والمسلمین مصدق در همایش تجلیل از خانواده بزرگ دستگاه قضایی با ابلاغ سلام ریاست قوه قضاییه خدمت خانواده دستگاه قضایی، خواستار انعکاس مطلوب خدمات ارائه شده توسط قضات شریف و کارکنان خدوم به محضر افکار عمومی شد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه خانواده ها، نقش بزرگی در تحقق اهداف دستگاه قضایی در مسیر خدمت به مردم دارند افزود: چنانچه قرار بر انجام تحول در دستگاه قضایی باشد قطعا با رویکرد جهادی و به دست مدیران و کارکنان صورت خواهد پذیرفت و در این مسیر، خانواده ها و پشتیبانی آنها نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به سختی های کار در دستگاه قضایی گفت: از خانواده های قضات و کارکنان دستگاه قضایی به خاطر تحمل شرایط سخت کاری همسرانشان تقدیر وتشکر می‌کنیم.

وی افزود: این جلسه صرفا برای تجلیل از خانواده همکاران گرانقدر تشکیل شده و امیدواریم زحمات مجموعه خانواده بزرگ دستگاه قضایی مورد قبول خداوند متعال قرار بگیرد و موجب ارتقا رضایتمندی عمومی که از اهداف متعالی سند تحول قضایی است، را فراهم آورد.

معاون راهبردی قوه قضاییه نیز در این همایش با تجلیل از خدمات و زحمات قضات و کارکنان در سراسر کشور گفت: اقداماتی که در راستای ارائه خدمات گسترده به شهروند گرانقدر در حال انجام است جز با حمایت ، همراهی و همدلی خانواده های ممکن و میسر نیست.

این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور، حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رحیمی وزیر دادگستری، صاحبکار معاون راهبردی قوه قضابیه، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و جمع دیگری از مسولان در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.