معاون اول قوه قضاییه گفت: تحول در دستگاه قضایی با رویکرد جهادی و به دست مدیران و کارکنان قابل تحقق است و در این مسیر، خانواده ها و پشتیبانی آنها نقش مهمی دارند.

تحول در دستگاه قضایی با رویکرد جهادی محقق می‌شود

به گزارش قدس خراسان، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در همایش تجلیل از خانواده بزرگ دستگاه قضایی در مشهد اظهار کرد: انعکاس مطلوب خدمات ارائه شده توسط قضات و کارکنان برای افکار عمومی ضروری است.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: امیدواریم فعالیت قضات و کارکنان دستگاه قضایی موجب ارتقای رضایتمندی عمومی را، که از اهداف متعالی سند تحول قضایی است، فراهم آورد.

سیدمحمد صاحبکار، معاون راهبردی قوه قضاییه نیز در این همایش اظهار کرد: اقداماتی که در راستای ارائه خدمات گسترده به شهروندان در دستگاه قضا در حال انجام است جز با حمایت، همراهی و همدلی خانواده های آنان ممکن و میسر نیست.

در این همایش از خانواده رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور و معاونان توسعه حل اختلاف و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی تجلیل شد.

همچنین همایش تدوین برنامه های تحول و تعالی دادگستری های سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ در مشهد با حضور حجت الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه، معاونان رییس قوه قوه قضاییه، وزیر دادگستری، رؤسای دادگستری استان‌های کشور در مشهد برگزار شد.

طبق گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در این همایش عملکرد مجموعه قضایی در سال جاری ارزیابی و برنامه های تحولی قوه قضاییه برای سال ۱۴۰۲ تشریح شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.