۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 850811

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا انتظار افزایش دما تا روزهای پایانی هفته وجود دارد.

هفته‌ای گرم در پیش است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: از شب گذشته و تا ساعاتی پیش بارش خفیف در نیمه شرقی استان به اتمام می‌رسد و انتظار می‌رود از ساعات بعد از ظهر امروز، شاهد کاهش ابرناکی در سطح استان باشیم، همچنین برای برخی از نقاط مستعد استان امشب و فردا صبح انتظار تشکیل مه و کاهش میدان دید وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از سوی دیگر و با کاهش ابرناکی از عصر امروز در سطح استان، شاهد استقرار جوی به نسبت پایدار در استان خراسان رضوی خواهیم بود، افزود: از فردا انتظار افزایش دما تا روزهای پایانی هفته وجود دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده در بین ۱۸ ایستگاه استان، بارش باران در قوچان، مشهد، درگز و کلات به ثبت رسیده است و کلات با هشت دهم میلیمتر بیشترین بارش را به خود اختصاص داده است همچنین میزان بارش ثبت شده در مشهد کمتر از یک دهم میلیمتر است.

آهنگرزاده درباره کمینه و بیشینه دما در استان بیان کرد: در شبانه روز گذشته کوهسرخ و مه ولات به ترتیب با منفی سه و مثبت ۱۳ درجه سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند و کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی بین ۲ و ۱۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او ادامه داد:طی این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد از فریمان و مشهد با ۳۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.