مدیر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تاکنون ۹۵ درصد راه‌های روستایی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شده است.

۹۵ درصد راه‌های روستایی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، غلامعباس بهرام‌نیا افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول برف‌روبی محورهای روستایی و تعریض جاده‌های اصلی و فرعی است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰ دستگاه در داخل شهرها و روستاها معابر را برای تسهیل در رفت و آمد مردم برف‌روبی می‌کند.

مدیر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: تنها گردنه چری و شاه‌منصوری از راه های اصلی شهرستان کوهرنگ مسدود است که تا فردا بازگشایی و ارتباط کوهرنگ با استان خوزستان برقرار می شود.

بهرام‌نیا با اشاره به تمرکز وسایل و تجهیزات راهداری در شهرستان کوهرنگ، خاطرنشان کرد:نیروهای راهداری در شهرستان در حال فعالیت و آماده‌باش هستند و مشکلی وجود ندارد.

وزیر کشور روز پنجشنبه ۲۷ بهمن به منظور بازدید میدانی از وضعیت استان چهارمحال و بختیاری در پی بارش سنگین برف وارد این استان شد.

احمد وحیدی در روز نخست سفر خود به شهرستان کوهرنگ رفت و از نزدیک مشکلات را بررسی داد که با وارد شدن ماشین‌آلات کمکی و بالگردها روند خدمات‌رسانی در این شهرستان سرعت داده شد.

یک سامانه بارشی آسمان چهارمحال و بختیاری را از بامداد یکشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و خسارت‌هایی به بخش‌های گوناگون وارد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.