کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است نتایج هوادار در لیگ برتر و جام حذفی، فراتر از هزینه‌هایی بوده که برای این تیم صرف شده است.

شجاعی: روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم/ فراتر از هزینه‌ها نتیجه گرفته‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی پس از راهیابی هوادار به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، با غلبه بر مس رفسنجان در ضربات پنالتی اظهار داشت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی بود. چون این تیم شکست خورده، نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم و بگویم به مس تبریک می‌گویم. با این حال این تیم مهره‌های خوبی دارد و بازی مقابل آن راحت نیست.

وی با بیان اینکه کیفیت مس رفسنجان از جایگاه این تیم در جدول (رتبه هفتم) مشخص است، تصریح کرد: ما هم روند خیلی خوبی را در پیش گرفتیم و بسیار فراتر از هزینه‌ای که برای هوادار شده است، نتیجه گرفته‌ایم. تاکنون بهترین نتایج را با حداقل‌ها گرفته‌ایم، اما از خودمان انتظار بیشتری داریم.

هافبک تیم فوتبال هوادار درباره حاشیه‌های دیدار تیمش برابر مس رفسنجان بیان کرد: این مسائل ناشی از فشار بازی است که در لیگ ما اتفاق می‌افتد. بیشتر باشگاه‌ها نتیجه‌گرا هستند و فشار زیادی بر مربیان تحمیل می‌شود. آنها تلاش می‌کنند نتیجه خوبی بگیرند که به نظرم هوادار بیشتر دنبال ارائه بازی خوب است و از این قاعده مستثنی است. تیم ما 10 نفره بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد. خدا را شکر پایان بازی برای ما خوش بود.

شجاعی در مورد دلیل اخراج ساکت الهامی از کنار زمین خاطرنشان کرد: من متوجه این موضوع نشدم و بیشتر تلاش می‌کردم تیم را آرام کنم. فکر می‌کنم هرچه بوده، سوءتفاهم بوده است. الهامی در رختکن از مس رفسنجان و محمد ربیعی تعریف کرد. بهتر است زیاد به این مسائل دامن نزنیم.

وی درباره ورود مهرداد طهماسبی به زمین و مهار پنالتی مس که حکم برتری هوادار را امضا کرد، گفت: طهماسبی پنالتی‌ها را در تمرینات به‌خوبی مهار می‌کرد و از او تشکر می‌کنم. تشخیص این بود که اگر بازی به ضربات پنالتی برسد، طهماسبی به زمین بیاید و بچه‌ها هم خیلی خوب پنالتی زدند. ما روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم.

هافبک هوادار در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با ساکت الهامی برای سومین مرتبه به قهرمانی جام حذفی دست یابد یا خیر، عنوان کرد: خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم. راه درازی پیش رو داریم و سه بازی دیگر (تا قهرمانی جام حذفی) خواهیم داشت. تیم‌های قدرتمند با هم بازی می‌کنند و ما باید تلاش کنیم مرحله به مرحله پیش برویم. هر بازی در جام حذفی یک فینال است و تلاش می‌کنیم به قهرمانی مسابقات برسیم. تیمی جوان، پُرقدرت و باانگیزه‌ای داریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.